וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לפופוביץ': קאווי לאונרד צפוי לחזור לפעילות מול דאלאס

אחרי שלא שיחק מאז המשחק הראשון בגמר המערב אשתקד מול גולדן סטייט, כוכב סן אנטוניו צפוי לעמוד לראשונה לרשותו של פופוביץ' בדרבי של טקסס בשלישי. דני גרין נפצע במשחק מול בוסטון

למרות שהיא משחקת ללא השחקן הכי טוב שלה, סן אנטוניו פתחה את העונה לא רע בכלל ואמש היא נתנה עוד הוכחה לחוזקה כשגברה 102:105 על בוסטון החזקה בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. אולם, ייתכן מאוד שכבר החל מהמשחק הבא גרג פופוביץ' יהנה מחזרתו של קאווי לאונרד. ב-ESPN מדווחים שלאונרד לא יחזור במשחק הלילה מול פיניקס, אך הפורוורד מתכנן לחזור במשחק החוץ ביום שלישי, בדרבי מול דאלאס.

עוד בנושא:

ללא קאווי: סן אנטוניו ניצחה את בוסטון ,קליבלנד נעצרה
מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר: התופעות של פתיחת העונה ב-NBA

קאווי לאונרד סן אנטוניו. AP
סוף סוף חוזר. קאווי לאונרד/AP

לאונרד החמיץ את כל 25 המשחקים של הספרס בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, אך כבר ביום שני הוא הצהיר שחזרתו למגרשים קרוב מתמיד. גרג פופוביץ' סירב להתייחס לסוגייה הזו אחרי הניצחון בבוסטון כשאמר: "מי שלא נמצא, לא נמצא. אנחנו לא דואגים לגביו או חושבים על זהי ותר מדי. אנחנו מתרכזים במי שמשחק".

לאונרד, שזכה פעמיים בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-NBA, רשם ממוצעי קריירה של 25.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים בעונה שעברה, כולל 1.8 חטיפות למשחק. לאונרד לא שיחק למעשה מאז המשחק הראשון בגמר הפלייאוף של המערב אשתקד שבו הוא נקע את הקרסול מול גולדן סטייט. הספרס, שסובלים גם מהפציעה של קייל אנדרסון, איבדו במשחק מול בוסטון גם את דני גרין שנטש במחצית הראשונה בשל פציעה, אך עדיין הצליחו לגבור על הסלטיקס בזכות שלשה ניצחון של מאנו ג'ינובילי הבלתי נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully