וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הדרבי של מנצ'סטר בסכנת דחייה בגלל שלג

השירות המטאורולוגי הבריטי הודיע כי סמוך לשריקת הפתיחה צפויה לרדת במנצ'סטר כמות משמעותית של שלג והטמפרטורות ירדו מתחת לאפס. ההחלטה על קיום המשחק תתקבל במהלך יום ראשון

ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא מוכן להתנבא. מוריניו/רויטרס

כלי תקשורת בבריטניה מדווחים הערב (שישי) כי הדרבי הגדול של מנצ'סטר בין יונייטד לסיטי נמצא בסכנה של דחייה בשל מזג האוויר הצפוי במנצ'סטר בשעת המשחק (ראשון, 18:30). השירות המטאורולוגי הבריטי פרסם אזהרה לפיה בשעות שלפני המשחק צפויה לרדת באזור מנצ'סטר רבתי כמות משמעותית של שלג והטמפרטורה עשויה לצלול אל מתחת לאפס.

בדשא באולד טראפורד מותקנת מערכת חימום כך שלא צפויה סכנה לשחקנים. עם זאת החשש של שירותי החרום בעיר הוא כי קרח שיצטבר במוקדים שונים ביציעים עלול להוות סכנה לעשרות אלפי הצופים שאמורים להגיע להתמודדות. אנשי מנצ'סטר יונייטד יעמדו ביום המשחק בקשר עם הרשויות וההחלטה הסופית האם לקיים את המשחק תיפול במהלך יום ראשון.

שני המאמנים ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה קיימו היום מסיבות עיתונאים לקראת המשחק. מוריניו נשמע זהיר והכריז: "כדורגל הוא בלתי צפוי לחלוטין. יש כל כך הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התנהלות של משחק. אני לא אסתכן ואגיד עכשיו לאיזה סוג של משחק אנחנו הולכים".

מנגד מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אישר שדיויד סילבה סילבה שהיה ספק לגבי כשירותו ייטול חלק בהתמודדות. פפ הוסיף: "אחרי הפסד לשחטאר דונייצק בליגת האלופות אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה. העונה היא מרתון. יש עוד המון נקודות בקופה ויש הרבה משחקים לשחק. כך שאנחנו לא הולכים לזכות במשחק הזה בפרמיירליג וגם לא לזכות במירוץ האליפות".

עוד בנושא
עצל שלי ואני: לירוי סאנה שינה גישה והפך לכוכב במנצ'סטר סיטי
אגדת ריאל מדריד שלא הכרתם: לזכרו של הנינג יינסן, מגדולי הדנים
יחמיץ את המונדיאל: פאולו גררו הורחק לשנה על שימוש בקוקאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully