וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז חשף: "יש לי פציעה בקרסול, ייתכן שאזדקק לניתוח"

הגארד שחזר לאימוני קילבנלד דיבר עם עיתונאים וסיפר כי לא יוכל לחזור לשחק בשלב זה. על התקופה בה נעדר משורות הקבוצה אמר: "לא ביקשתי טרייד. מי עוד ייתן לי הזדמנות כזו?"

רויטרס

דרק רוז שהודיע לפני כמה ימים בלבד על הצטרפות מחודשת לאימוני קליבלנד סובל מפגיעה בקרסול וייתכן שיזדקק לניתוח. כך סיפר הגארד בשיחה שערך עם עיתונאים לראשונה מאז שהתייצב לאימוני הקבוצה אליה עבר בקיץ האחרון מניו יורק ניקס כשחקן חופשי.

רוז אמר לעיתונאים: "אני חייב לטפל כראוי בקרסול שלי. יש לי פגיעה בעצם שעלי לא סיפרתי לאף אחד וניסיתי לטפל בעניין בכוחות עצמי. כל העניין הוא לתת לקרסול להירגע ואז להתחזק. אולי אחרי שזה יקרה אוכל להתקדם (בהליך השיקומי), אבל מי יודע".

עוד בנושא
חכו עם הפרישה: דרק רוז טס לקליבלנד וישוב בקרוב לאימונים

שחקן קליבלנד קאבלירס דרק רוז. AP
"אני הטוב בליגה?". רוז/AP

רוז הודה לאנשי קליבלנד על כך ששמרו על פרטיותו ותמכו בו לאחר שנעלם ולא יצר קשר עם צוות האימון במשך כמה ימים. לדבריו: "אני רוצה להודות למנהלים ולצוות המאמנים. תודה שאיפרתם לי להיות עם עצמי ולחזור לכאן שמח".

כשנשאל האם ביקש טרייד לקבוצה אחרת השיב רוז: "לא, לא, לא. לא ביקשתי שום טרייד. אני אחד השחקנים הטובים בליגה? עם מי יבצעו עבורי טרייד? זו קבוצה שהעניקה לי הזדמנות ועדיין תעניק לי הזדמנות. אני רק רוצה לשחק כדורסל עכשיו".

רוז נעדר מ-18 מתוך 25 המשחקים של קליבלנד העונה ובאלו שכן שיחק העמיד ממוצעים של 14.3 נקודות ו-2.6 ריבאונדים. רוז בן ה-29 סבל במהלך הקריירה שלו מפציעות רבות שעיכבו את ההתפתחות המקצועית שלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully