וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה קשה בחיפה. לוזון ביקר: "תתעוררו, קחו את עצמכם בידיים"

8.12.2017 / 13:59

מאמן מכבי חיפה מבין כי המשחק מול אשקלון קריטי והשאיר את השחקנים לאסיפה, השחקנים ניתחו: "לא נוהג לבקר, המשחק משמעותי בשבילו". גם ללא הפציעה, קוסטדינוב לא היה אמור לפתוח

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי המהפכה שתרגל בהרכב מכבי חיפה באימון היום (שישי), גיא לוזון מבין כי המשחק מול הפועל אשקלון עשוי להיות מכריע עבור עתידו במכבי חיפה. כזכור, שלשום פרסמנו כי לוזון מתכוון להתפטר במקרה של הפסד, אבל בצל הביקורות נגדו היום הוא השאיר את השחקנים לשיחה בכפר גלים בה ביקר אותם על היכולת במשחקים האחרונים, או כפי שהגדירו זאת השחקנים: "אסיפה קשה מהרגיל". "המשחק מול אשקלון זה משחק שאתם צריכים לקחת אותו, בשתי ידיים. אז תתחילו לתפוס את עצמכם בידיים", אמר לוזון. "הגיע הזמן שכולכם כאן תיקחו אחריות ותתעוררו על עצמכם. אנחנו לא נראים טוב וחייבים לנצח מחר".

"עד כה גיא לא נהג לבקר אותנו לפני משחקים, כנראה שהוא מבין שהמשחק הזה משמעותי גם בשבילו", ניתח אחד השחקנים לאחר האימון. "האסיפה הייתה קשה מהרגיל, המסר היה חד וברור. כולם מבינים שזה משחק קריטי, גם לגיא וגם לקבוצה". גיורגי קוסטדינוב פצוע ולא יהיה בסגל, כשגל אלברמן היה אמור לתפוס את מקומו בכל מקרה, ללא קשר לפציעה. על העובדה שמאור בוזגלו וניקיטה רוקאביציה יפתחו מחר בהרכב אמרו שחקנים: "אמרנו כבר לאחר המשחק האחרון שהם היו צריכים לפתוח. בוזגלו הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה". מי שלא יעלו בהרכב הם גילי ורמוט ועומר דמארי, כשקאיו ישחק בצד שמאל.


עוד בנושא

צדק שב ארצה, פרקליטו: "יצאתי מחוייך מאופ"א, אבל זה לא אומר כלום"
איסק קואנקה ממשיך לאכזב, הפועל באר שבע תשקול את עתידו
יגור פיליפנקה עשוי לעזוב את מכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב

גל אלברמן, מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
בכל מקרה יועד לשוב להרכב. גל אלברמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully