וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שרון מימר שוקל לשנות את השיטה. ניניס יוקפא?

8.12.2017 / 12:31

במועדון שוקלים את המשך דרכם של היווני שלא יכול לעבור לקבוצה אחרת ושל סומא, שיקבלו הזדמנות נוספת לפני ההחלטה. המאמן תרגל 4:4:2 עם אבידור בהרכב ואמר: "לא מאמין במהפכות בינואר"

סוטיריס ניניס שחקן מכבי פתח תקוה (מימין) מול טים הויבאך שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בדרך החוצה? ניניס/קובי אליהו

אחרי שביקר את שחקניו באימון השבוע, מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר שוקל לשנות את שיטת המשחק ולעבור ל-4:4:2. המאמן תרגל באימון הרכב שכולל את יובל אבידור וגריגורי טאדה בחוד. לירוי צעירי עדיין בספק, ומי שתורגל במקומו לצד רומאריו פירס היו יובל שבתאי וגל לוי, כשנראה כי הראשון מקבל עדיפות. ההפתעה באימון הייתה בגזרת הבלמים. מי שתורגל אתמול בהפוגות בהרכב לצד תומאש סיבוק היה עוביידה חטאב, אך נראה כי בסופו של דבר ז'והאן מרסיאל הוא זה שיפתח. עודד אלקיים חזר לאימונים מלאים ובינתיים נאור פסר היה זה שתורגל בצד ימין. אורי מגבו עשוי לחזור ל-11 על חשבון רישאר סומא.

במועדון שוקלים את עתידם של סוטיריס ניניס ורישאר סומא. לגבי הבלם תומאש סיבוק, נראה כי רק הצעה שכוללת תשלום מלוא שכרו תוביל לעזיבה. ניניס לא יכול לעבור לקבוצה אחרת, אבל אם לא ישפר את היכולת שלו ייתכן שכרטס השחקן שלו "יוקפא".

המאמן שרון מימר אמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב קבוצה איכותית שתשלוט במשחק, נצטרך להיות מרוכזים ולעשות פעולות מהירות כדי לכבוש". לגבי ינואר אמר: "אני לא מאמין במהפכות. נעשה חיזוק נקודתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully