וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגור פיליפנקה עשוי לעזוב את מכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב

8.12.2017 / 9:16

הבלם עלול לאבד את מקומו בסגל, על רקע נכונותו של קרויף להוסיף את ייני לרוטציה במרכז ההגנה. בקבוצה הבהירו להפועל חיפה שפרץ לא יושאל והדגישו: "קיארטנסון הוא הפרויקט הכי חשוב של ג'ורדי"

יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב ישובו אחר הצהריים לארץ בטיסה מספרד אחרי הניצחון 0:1 אמש (חמישי) על ויאריאל. אחרי הרבה זמן נרשמו בקבוצה אמש גם חיוכים, אבל היה מי שהזהיר: "שלא נטעה, לא היה משחק גדול שלנו. לנצח במשחק חוץ בספרד זה תמיד נפלא אפילו שהיריבה לא בהרכב חזק, אבל המטרה היא הליגה בישראל ואם לא ננצח את מכבי פתח תקוה במושבה, ייפתח פער גדול מדי בטבלה ומי יודע אם נצליח לסגור אותו. יש לנו עכשיו שלושה משחקים שילמדו הרבה על העתיד של כולנו".

החודש הקרוב עד פתיחת חלון ההעברות יהווה מבחן עבור מספר שחקנים במכבי תל אביב שמעמדם מאוד מעורער. ג'ורדי קרויף רוצה לצרף את ליאור רפאלוב ואלמוג כהן ויש לו גם כמה זרים על הכוונת, אבל הוא יצטרך לשחרר שחקנים בתמורה כדי לפנות מקום בתקציב. טינו סושיץ' כבר יודע שהוא על הכוונת, אבל גם יגור פיליפנקה מבין שאם הוא רוצה לשחק כדורגל, הוא צריך להתקדם למקום אחר.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ויאריאל ונמנעה משיא שלילי
ג'ורדי קרויף: "אני אוהב לאמן, אבל עוד לא בטוח שזה בשבילי"
ריקן: "זה שלקחנו 4 נקודות מוויאריאל ממחיש את הפספוס"

יגור פיליפנקה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ידחק עוד יותר מהרוטציה. פיליפנקה/ברני ארדוב

פיליפנקה שנחשב לישראלי קיווה להיות שחקן הרכב משמעותי במכבי תל אביב, אבל כעת מעמדו אף התערער יותר מאחר ששרן ייני יכנס לרוטצית הבלמים. אחרי שאלי דסה חזר ומכיוון שבקישור כעת יש הרבה שחקנים ואולי אף יצטרף אלמוג כהן בהמשך, אין לייני ממש עמדה מוגדרת. קרויף לא רוצה לפגוע במעמד הקפטן שלו ולכן ייני יתחיל לקבל דקות גם בתור בלם, ומכאן שלפיליפנקה יהיו מעתה אפילו פחות הזדמנויות.

במכבי תל אביב הבהירו להפועל חיפה ולקבוצות אחרות שפנו, כי דור פרץ לא ייצא בהשאלה בינואר. לפני שנה איפשרו במכבי לפרץ לעבור להפועל חיפה, אבל כעת חושבים במועדון שזו תהיה טעות לחזק את הפועל חיפה, מה עוד שפרץ השתפר במשחקים האחרונים ומגלה בגרות רבה במשחקו.

השאלה הגדולה היא באשר לווידאר קיארטנסון, שעדיין לא מצליח להתאושש מבצורת הכיבושים שלו. אם תגיע עליו הצעה גבוהה בינואר היא תישקל, אבל עדיין יש קולות בקבוצה שגורסים כי מכבי תל אביב חייבת להכניס את האיסלנדי לעניינים כדי שהחלק השני שלו בעונה ייראה אחרת. "זה הפרוייקט הכי חשוב של ג'ורדי לחלק השני של העונה", אמרו בקבוצה על רקע העובדה שהשחקן לא שותף אתמול במשחק.

אוהדים רבים של מכבי תל אביב התלוננו ברשתות החברתיות על היחס לו זכו מכוח השיטור והאבטחה אמש בוויאריאל. לטענות אוהדים מסויימים, הנהלת מכבי תל אביב צריכה לפצות אותם על עוגמת הנפש שעברו בלי שום סיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully