וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסק קואנקה ממשיך לאכזב, הפועל באר שבע תשקול את עתידו

8.12.2017 / 8:39

בקבוצה לא מתכוונים לשאת בעלויותיו הגבוהות אם לא ישחק באופן קבוע. צדק דרש בדיון לנכות את החודשים שישב בחוץ מעונשו. למרות הקמפיין המאכזב: הקבוצה צפויה להיות מדורגת עד שלב הפלייאוף בעונה הבאה

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

1. קואנקה בדרך החוצה?

הפועל באר שבע סיימה אמש (חמישי) רשמית את העונה האירופית שלה בצורה סמלית, עם הפסד 2:0 לויקטוריה פלזן באצטדיון טרנר. "הצגנו משחק לא טוב וזה לא בגלל שלא היה על מה לשחק", הודה אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנוו חייבים ללמוד מזה לליגה, כי היו הרבה דברים לא טובים". בקבוצה קיוו ששחקנים שקיבלו פחות קרדיט לאחרונה יוכיחו את עצמם, אך רובם הציגו יכולת מאכזבת. מי שזכה למחמאות היה גיא חיימוב שהציג משחק טוב מאוד בין הקורות למרות השערים שספג, וייתכן שיקבל קרדיט במשחקים הקרובים.

לעומתו, נראה שאיסק קואנקה, שפתח והוחלף בדקה ה-67, מאבד הרבה קרדיט לאחרונה ובקבוצה יקבלו החלטות לגביו בשבועות הקרובים. קואנקה חתום על חוזה "שמן" ובקבוצה אין כוונה להחזיק שחקן יקר כל כך על הספסל ולעיתים גם ביציע. גם בסביבתו של השחקן לא מרוצים מהסיטואציה שנוצרה, ואם יבין שהוא ממשיך להידחק מהרוטציה, סוכניו מתכוונים לבחון עבורו אופציות אחרות.

עוד בנושא

באר שבע הפסידה לויקטוריה פלזן 2:0 וסיימה את העונה האירופית
מליקסון: "מזלזלים פה בקבוצות כמו פלזן וסטיאווה, הפסדנו לקבוצה מצוינת"
הכרעת הדין בתיק שיר צדק: ככל הנראה בתחילת השבוע הבא

שחקן הפועל באר שבע, איסק קואנקה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
גם את הצ'אנס הזה הוא לא לקח. קואנקה, במרכז/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

2. בעונה הבאה: באר שבע תהיה מדורגת עד הפלייאוף

למרות האכזבה מהקמפיין, הפועל באר שבע עשתה עוד צעד ענק אל עבר התקדמות באירופה. האלופה הישראלית עלתה בניקוד האירופי מ-10.875 ל-14.250 (ניקוד שיכול להשתנות בגלל ניקוד הליגה). המשמעות היא שאם באר שבע תזכה באליפות, בעונה הבאה היא תהיה כמעט בוודאות מדורגת בסיבוב הראשון והשני של מוקדמות ליגת האלופות. גם בסיבוב השלישי הניקוד עשוי להספיק לבאר שבע, כך שעד הפלייאוף היא עשויה להיות מדורגת.

אם באר שבע לא תוכתר כאלופה ותזכה בכרטיס רק למוקדמות הליגה האירופית, הניקוד צפוי כמעט בוודאות להספיק לה עד הפלייאוף (שם היא לא תהיה מדורגת בסבירות גבוהה למדי). מבחינה כלכלית העונה האירופית נחשבת הרבה פחות מוצלחת, מאחר שהמענקים מאופ"א מסתכמים בשבעה מיליון יורו "בלבד", סכום נמוך משמעותית מזה שנכנס לקופה בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בעלים הפועל באר שבע אלונה ברקת, אסי רחמים. יוסי ציפקיס
יש גם בשורות טובות, למרות הכל. אלונה ברקת ואסי רחמים/יוסי ציפקיס

3. צדק דורש לנכות מהעונש את החודשים בהם לא היה בפעילות

באר שבע התעסקה אמש גם בדיון של שיר צדק באופ"א. כפי שדיווח שליחנו המיוחד לשוויץ, צדק עצמו שידר אופטימיות לאורך כל הדרך כשהטענה המרכזית בקו ההגנה דיברה על ייצור פגום של תוסף המזון המדובר. גם לאחר הדיון, בבאר שבע קיבלו מסרים חיוביים מהסמנכ"ל עידו בר נתן שנכח בדיון. כפי שכבר פרסמנו בעבר, צדק ביקש שהתקופה בה ישב בחוץ מאז התגלה החומר האסור בדמו תיחשב לעניין העונש.

צדק טען בדיון שהשעה עצמו מיידית מכל פעילות, לא הגיע לאימונים ואף לא צפה במשחקים ביציעים - כל זאת כדי להגיע לחקר האמת. ההערכה היא שבקשה זו תיענה בחיוב על ידי אופ"א, ומעונשו של צדק ינוכו החודשים הללו. "היו הוכחות מאוד משמעותיות", אמרו בבאר שבע אמש. "שיר יקבל עונש, אבל יש לנו אמונה שהוא לא יהיה חמור כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully