וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אין ספק, אני הכדורגלן הכי גדול בהיסטוריה"

כוכב ריאל סיפק פנינים לאחר הזכייה החמישית בכדור הזהב: "רוצה להישאר בריאל מדריד עד הפרישה ולהמשיך להתחרות עם מסי". פרס: "היורש של די סטפנו". וגם: מספרי 2017 המטורפת של הפנומן

one

מה עוד אפשר להגיד על כריסטיאנו רונאלדו שטרם נאמר? הפנומן של ריאל מדריד זכה אתמול (חמישי) בכדור הזהב השני שלו ברציפות והחמישי בסך הכול, ובכך השתווה לליאונל מסי (סיים שני, ניימאר שלישי) כשיאני הזכיות בתואר האינדבדואלי הנחשב מכולם. הוא קיבל את הפרס במגדל אייפל אחרי שסיים במקום הראשון במשאל בו השתתפו 173 עיתונאים מרחבי העולם.

הנה שנת 2017 של רונאלדו במספרים:

56 משחקים
49 שערים
13 בישולים
אליפות ספרד
מלך שערי הלה ליגה (2016/17)
ליגת האלופות
סופר קאפ אירופי
סופרקופה ספרדי
שחקן השנה של אופ"א
כדור הזהב

עוד בנושא

בפעם החמישית בקריירה: כריסטיאנו רונאלדו זכה בכדור הזהב
דיווח: פיליפה קוטיניו נמצא על סף מעבר לברצלונה בחודש ינואר
פריס סן ז'רמן תפגוש את ריאל מדריד? הכל לקראת שלב שמינית הגמר באלופות

"אני מאושר, זה רגע מדהים עבור הקריירה שלי", אמר רונאלדו לאחר הזכייה, "חיכיתי לזה הרבה זמן. הייתה שנה נהדרת, זכינו באליפות ובליגת האלופות, וברמה האישית סיימתי כמלך השערים בצ'מפיונס. אני צריך להודות לחברי לריאל מדריד ולפורטוגל על התארים האלה, זה חשוב לי מאוד. אני רוצה שיהיו לי שבעה כדורי זהב ושבעה ילדים".

על המדורגים אחריו במירוץ, מסי וניימאר: "אני מקווה להמשיך ברמות האלה עוד כמה שנים ומקווה שהקרב עם מסי יימשך. לא חשבתי הרבה על להשתוות אליו, אולי בתת מודע, המוטיבציה שלי היא אני בעצמי - אני נלחם בעצמי כדי להשתפר, תמיד רוצה לנצח. לניימאר יש הרבה כישרון והמון פוטנציאל, אני בטוח שיהיה לו סיכוי לזכות בזה בעתיד".

לשאלה בנוגע למעמדו ההיסטורי בכדורגל העולמי, השיב בפשטות: "אחרי כל ההישגים האלה, אני לא חושב שיש ספק שאני הכדורגלן הגדול בהיסטוריה".

על מעבר אפשרי: "אני מרוצה במדריד, אני רוצה להישאר כאן. אם זה יתאפשר, אשמח לסיים את הקריירה שלי בריאל. המפתח הוא לא לאבד מוטיבציה, זה הכל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

על תחילת הדרך: "ידעתי שאני שחקן מיוחד בגיל 14-15, ידעתי שאני שונה מילדים אחרים. כשהגעתי למנצ'סטר יונייטד, הבנתי שאני ממש טוב. שיחקתי עם גיגס, פרדיננד, ואן ניסטלרוי וחשבתי לעצמי שיש לי כישרון ושאוכל לזכות בכדור הזהב. פרגוסון הוא אבא שלי בכדורגל, הוא לימד אותי הרבה, מתי לבעוט ומתי למסור".

על בנו: "אני רואה מעט מעצמי בו, לא רק כי הוא הבן שלי. הוא אמר לי שיהיה טוב ממני. יש לו אופי נהדר, הוא יכול להיות הכריסטיאנו רונאלדו הבא. המשפחה שלי, הילדים והחברים - זה הכוח שלי. יש לי מזל שאני מוקף באנשים כאלה".

גם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, הגיב לזכייה של רונאלדו: "עבור המועדון והאוהדים מסביב לעולם, זה כבוד גדול. כריסטיאנו הוא הטוב בהיסטוריה יחד עם די סטפנו, הוא היורש שלו. יש סיפור אהבה נחמד בין ריאל מדריד לבין ליגת האלופות וכדור הזהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully