וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "מזלזלים פה בקבוצות כמו פלזן וסטיאווה, הפסדנו לקבוצה מצוינת"

מאור מליקסון סיכם את הקמפיין של באר שבע: "לא ניצחנו מספיק משחקים, הבנו שבגלל השיטה יהיה קשה יותר". ברק בכר: "אנחנו לומדים ומתחשלים, הקמפיין הזה ישרת אותנו גם בשנים הבאות"

תומאש פקהארט, הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
תומאש פקהארט מאוכזב/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

הפועל באר סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי שלה עם 2:0 צורם מול ויקטוריה פלזן הצ'כית. האלופה הישראלית נכנעה לשערים של לוקאש היידה (29) ותומאש הורז'אבה (82) ונפרדה מהקמפיין עם 4 נקודות, בדיוק כמו מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נפרדה מהליגה האירופית עם 2:0 מול ויקטוריה פלזן.

שחקן הפועל באר שבע, איסק קואנקה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
עוד הפסד. איסק קואנקה היום/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

ברק בכר אמר אחרי המשחק: "עשינו הכול כדי לעשות תוצאה טובה, אבל לצערי זה לא היה מספיק. אם צריך לסכם את הקמפיין כולו: היו דברים טובים והיו דברים פחות נעימים. אנחנו לומדים, מתחשלים, הקמפיין הזה ישרת אותנו גם בשנים הבאות. לא פשוט להתמודד בשתי מסגרות, לבוא לכל משחק ב-100 אחוז. יש עליות וירידות. בשנה שעברה עשינו את זה יותר טוב, השנה קצת פחות, אבל הקמפיין הזה יחזק אותנו".

מאור מליקסון: "לא ניצחנו מספיק משחקים כדי לעלות. רצינו לסיים עם טעם מתוק, אבל הפסדנו לקבוצה מצוינת, אולי הכי טובה בבית. לא יודע אם היינו פחות טובים מבעונה שעברה, הגענו אז לשני המחזורים האחרונים כשלא נתנו לנו סיכוי ואז עשינו תוצאות טובות ועלינו. פה מזלזלים בקבוצות כמו פלזן וסטיאווה וחבל. הבנו שבגלל השיטה יהיה הקשה יותר בעונה הבאה, אבל אנחנו מתרכזים קודם כל בליגה, משם מגיעים לאירופה. שיר צדק? מקווים שהכל יסתדר בצורה הכי טובה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully