וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל קרבחאל הושעה מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות

אופ"א החמירה את עונשו של מגן ריאל מדריד והשיתה עליו השעייה ממשחק נוסף בעקבות הצהוב המכוון שהוא קיבל במשחק בשלב הבתים מול אפואל ניקוסיה. הבלאנקוס רשאים לערער על ההחלטה

עריכה: one

ועדת המשמעת של אופ"א השיתה היום (חמישי) עונש של משחק השעייה נוסף בליגת האלופות נגד דניאל קרבחאל, המגן הימני המצוין של ריאל מדריד. המשמעות: קרבחאל יחמיץ גם את המשחק הראשון של אלופת אירופה בשמינית גמר המפעל (היריבה תיקבע בהגרלה שתיערך ביום שני). קרבחאל ספג צהוב במשחק מול אפואל ניקוסיה במחזור החמישי של שלב הבתים והיה מושעה בשל כך מהמשחק חסר החשיבות אתמול מול בורוסיה דורטמונד, אך באופ"א החליטו להחמיר את עונשו של השחקן שמושעה גם ממשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול סביליה החזקה.

ריאל מדריד הסתדרה גם בלי קרבחאל עם 2:3 על דורטמונד, אבל סיימה רק שנייה בבית אחרי טוטנהאם מולה היא עשתה תיקו ביתי והפסידה 3:1 בלונדון. מי שצפוי להחליף את קרבחאל בעמדת המגן הימני הוא נאצ'ו, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא במרכז ההגנה. הבלאנקוס, שעשו היסטוריה וזכו במפעל בפעם השנייה ברציפות, ינסו לרשום הישג שספק אם ישוחזר אי פעם ולזכות בפעם השלישית ברציפות במפעל הנחשק מכולם. אגב, ריאל תוכל לערער על ההחלטה בימים הקרובים.

קרלוס סולר שחקן ולנסיה מול דניאל קרבחאל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ייעדר מהמשחק הראשון בשמינית הגמר. קרבחאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully