וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: עירוני נס ציונה מארחת את עירוני נהריה

המחזור ה-9 בליגה ייפתח עם מפגש מסקרן בנס ציונה, בו הכתומים ינסו לשאוב עידוד מהמשחק נגד חולון ומהיכולת הנפלאה של טל דן במטרה לשפר את מאזנם. נהריה מקווה להמשיך לנצח

one

עירוני נס ציונה תארח מחר (שישי, 14:00) את עירוני נהריה למשחק שיפתח את המחזור ה-9 בליגת העל. הכתומים מגיעים למשחק עם מאזן 6:2, אך ישאבו עידוד ממשחק הליגה האחרון נגד הפועל חולון, בו הצליחו להוביל פעמיים בהפרש דו ספרתי אך בסופו של דבר נכנעו לשחקניו של דן שמיר. טל דן הצטיין וכמעט השלים טריפל דאבל, אך בסופו של דבר נשאר בלי ההישג ובלי ניצחון, למרות שהפך למלך הסלים של הכתומים בכל הזמנים. הוא ינסה לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון נגד הסגולים, שרושמים עונה טובה עד כה ומגיעים אחרי ניצחון על מכבי אשדוד ומאזן 3:5.

במפגש הליגה הקודם בין הקבוצות, שהתקיים באפריל 2016, נס ציונה ניצחה 70:80, ובשורותיה שותף איגור נסטרנקו, שהפעם יגיע למפגש כשחקן נהריה. נס ציונה יכולה גם לשאוב עידוד מהעובדה שבשני המפגשים הקודמים עם נהריה באולמה הביתי, היא ניצחה פעמיים. יהונתן שולדבראנד יהיה זקוק ל-10 נקודות כדי להיכנס לרשימת 20 הקלעים המובילים של עירוני נהריה בליגת העל בכל הזמנים.

שחקן עירוני נהריה איגור נסטרנקו, שחקן מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון. אדריאן הרבשטיין
פוגש את האקסית. איגור נסטרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully