וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הדיון בעניינו של שיר צדק, ההחלטה: ככל הנראה בתחילת השבוע הבא

יניב טוכמן, שליחנו לשוויץ

7.12.2017 / 17:38

אחרי כשעתיים וחצי, תם הדיון במשרדי אופ"א בנוגע לבלם, שבגופו נמצאו חומרים אסורים. צדק: "שתקתי עד עכשיו, אחכה עוד כמה ימים". מבאר שבע נמסר: "הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו, בטוחים שוועדת המשמעת תקבל את טיעוניו"

צילום: יניב טוכמן עריכת וידאו: מתן חדד

הדיון בעניינו של שיר צדק במשרדי אופ"א שבעריירה השוויצרית ניון הסתיים הערב (חמישי) בשעה 17:30 שעון ישראל, לאחר שיצא לדרך בשעה 15:00. החלטה בנוגע לבלם הפועל באר שבע, שבגופו נמצאו חומרים אסורים, עדיין לא התקבלה, ואמורה להימסר בתחילת השבוע הבא.

"שתקתי עד עכשיו, אמתין עוד כמה ימים עד להחלטה של הדיינים", אמר צדק עם יציאתו מהדיון. מחר בבוקר ימריא בלם הפועל באר שבע בטיסה ישירה חזרה לישראל.

עורך דינו של השחקן אמר: "אני לא נוהג לדבר עד שההליך מסתיים. זה לא משנה עם אילו תחושות אני יוצא מכאן, משנה מה יוחלט. אנחנו מקווים לטוב ובעוד כמה ימים, כשתתפרסם ההחלטה, אפשר יהיה להסיק את המסקנות".

מהפועל באר שבע נמסר: "בדיון שנערך היום באופ"א בעניין שיר צדק הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו של השחקן. אנו סמוכים ובטוחים שוועדת המשמעת תקבל את טיעוניו".

עוד בנושא
שיר צדק: "אני אחזור אדם אחר מהסיפור הזה"
חשיפה: פרקליטו של שיר צדק צפוי לטעון לפגם בהליך ייצור תוסף התזונה
ואל תחפשו כאן צדק: כל מה שצריך לדעת לקראת הדיון של שיר צדק

שיר צדק הפועל באר שבע. יניב טוכמן,
צדק ביציאה מהדיון, עם סמנכ"ל הפועל באר שבע עידו בר נתן/יניב טוכמן
שיר צדק, שוויץ. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שיר צדק בכניסה למשרדי אופ"א/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

כשעה לאחר שהחל, הדיון נפסק לצורכי התייעצות של צוות ההגנה. לאחר מכן הדיונים חודשו. בכניסה למשרדים אמר צדק: "שתקתי הרבה זמן ואין טעם כרגע לדבר".

צדק הגיע לניון במונית מז'נבה כשעה לפני תחילת הדיון, מלווה ברעייתו מוריה החברה הקרובה אבן צור צפון וסמנכ"ל הפועל באר שבע עידו בר נתן. פרקליטו של צדק מהמשרד השוויצרי שנשכר עבורו, חבר אליו בהמשך ואמר לפני הכניסה לדיון: "יהיה בסדר".

במשך דקות ספורות עמד צדק ושוחח עם עורך הדין. קצת אחרי השעה שלוש שעון ישראל הם ירדו לקומה התחתונה שם נמצאים המשרדים של המחלקה המשפטית. אל עורך הדין התלוותה עוזרת שסייעה לו בבניית התיק וקו ההגנה של הבלם. צדק עצמו הסתובב עם קלסר כחול עבה ונראה שהוא מאוד מחובר לכל פרט ורוצה להיות בשליטה מלאה על הדברים שייאמרו או שלא ייאמרו בדיון.

עוד לפני השיחה עם עורך הדין צדק ערך סיור שנמשך כמה דקות בקומת הלובי של בניין אופ"א והתעכב על כל הגביעים המוצגים לראווה. הרכב הדיינים שישפוט את המקרה שלו דן מהבוקר בכמה תיקים אחרים וצדק הוא אחד מהרשימה.

כזכור, אמש חשפנו בוואלה! ספורט כי צדק וצוות ההגנה צפויים לטעון כי פגם בהליך הייצור של תוסף התזונה אשר נטל, הביא להימצאותו של החומר האסור אוקטופמין בגופו, וכי נטל אותו במסגרת הפעילות של הפועל באר שבע ולא באופן אישי ופרטי.

שיר צדק, שוויץ. צילום: יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שיר צדק, שוויץ/מערכת וואלה!, צילום: יניב טוכמן
שיר צדק, משרדי אופ"א. צילום: יניב טוכמן, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
שיר צדק, משרדי אופ"א/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, צילום: יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully