וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "אין לי בעיה עם יוסי בניון, הוא ימשיך לתרום לבית"ר"

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל רעננה (שבת, 20:30, ספורט 4) והתייחס לקשר המסופסל: "אנשים מעליי יכולים לבקר אותי, נקווה שהביקורות יהיו טובות יותר"

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. רוני כנפו
פותח דף חדש עם בניון? בני בן זקן/רוני כנפו

בית"ר ירושלים קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל (20:30, ספורט 4). בית"ר מתייצבת להתמודדות אחרי ניצחון 1:3 על הפועל עכו בתקווה להשיג עוד שלוש נקודות במאבקי הצמרת. הנושא שהעסיק רבות את אנשי המועדון השבוע הוא מעמדו של יוסי בניון שלא נמצא בתמונת ההרכב מאז מינויו של בני בן זקן לתפקיד המאמן.

"באופן כללי במשחקי הבית של בית"ר קבוצות מגיעות וקשה לפצח אותן. נגד אשקלון ונתניה הצלחנו. נגד באר שבע עם כל המורכבות סיימנו בתיקו. מעבר לאופי צריך להראות יכולת לפרוץ הגנות. מקווה שנצליח", אמר בן זקן בפתח דבריו.

על יוסי בנון: "התפקיד שלי הוא להביא תוצאות. עם יוסי אין לי שום בעיה. הוא תרם לבית"ר וימשיך לתרום לבית"ר ירושלים. באופן כללי אנחנו מקבלים החלטות מקצועיות שמותאמות לכל משחק. יש אנשים שמעליי יכולים לבקר אותי. אני עושה את המקסימום מול ההנהלה ומול השחקנים. עוסקים בהגדלת תפוקות. מקווה שהביקורות יהיו יותר טובות".

על סגל השחקנים לקראת המשחק: "עידן ורד לא ישחק, ז'אורז'יניו לא ישחק. חווים פציעות. יש שחקנים שנותנים מעצמם ומגיעה להם מילה טובה. אנחנו משתמשים בסגל רחב כדי להתמודד עם פציעות".

בן זקן הוסיף: "אנחנו עובדים על הכול כדי להיות קבוצה יותר. רעננה קבוצה עיקשת. תמיד לא קל נגדם. אנחנו יודעים שבבית"ר צריך לנצח כל משחק. אנחנו מתרכזים כעת אך ורק במשחק מול רעננה. יש לי מערכת יחסים טובה עם הצוות הניהולי והשחקנים. יש קצב טוב ושחקנים מגיעים ועובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully