וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב אברהם האריך את חוזהו במכבי נתניה ב-3.5 שנים: "זה הבית"

הקשר בן ה-21 שהפך לאחד השחקנים המרכזיים במועדון ימשיך בשורות היהלומים גם בשנים הקרובות: "אין מאושר ממני. תודה על האמון". דראפיץ' לקראת בני יהודה: "כולם מכירים את כולם"

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
נשאר בבית. אברהם/ברני ארדוב

מכבי נתניה הודיעה היום על החתמתו של הקשר אביב אברהם על חוזה חדש לתקופה של שלוש וחצי שנים. אברהם בן ה-21, יליד העיר עפולה, הגיע למחלקת הנוער של מכבי נתניה בשנת 2010. ב-2014 הוא עלה לבוגרים והפך בהדרגה לאחד השחקנים המרכזיים במועדון. אברהם, שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן, אמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני מלהאריך חוזה במקום בו גדלתי והוא הבית שלי. מודה לשי, סלובו ולצוות הניהולי על האמון שנותנים בי לאורך הדרך".

מכבי נתניה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני יהודה (שבת, 16:00, 5 פלוס לייב). התנופה של היהלומים נעצרה לאחרונה והחבורה של סלובודן דראפיץ' סיימה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה בתוצאות תיקו נגד מכבי חיפה והפועל אשקלון.

דראפיץ' התייחס למצב הקבוצה ואמר: "גם במועדונים גדולים יש תקופות כאלו. דיברנו עם השחקנים וזה באמת מזל שלא הפסדנו את המשחקים האלו ולקחנו את מה שהיינו אמורים לקחת. לא הגיע לנו יותר מזה ואנחנו עם הפנים קדימה".


עוד בנושא
קלינגר: "אם נבין שכל משחק זו מלחמת עולם נוכל להישאר למעלה"
סיבוק עשוי להישאר. פתח תקוה תשחרר את אחד הקשרים הזרים?
מכבי חיפה: שחר נפגש עם פיני זהבי. המטרה: לקדם החתמת מגן שמאלי זר

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. לירון מולדובן
מפרגן לאבוקסיס. דראפיץ'/לירון מולדובן

על המשחק נגד הקבוצה של יוסי אבוקסיס שניצחה במחזור הקודם את בני סכנין אמר המאמן: "הם במומנטום טוב. הם עכשיו משחקים בשיטה של ארבעה שחקני הגנה במקום שלושה בלמים והחלק הקדמי שלהם מסוכן מאוד. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בשיא הרצינות. כולם מכירים את כולם והיה משחק מעניין עם קבוצה אותה מדריך מאמן נהדר".

דראפיץ' סיפר גם כי החתימה על החוזה החדש שלו אצל היהלומים תתבצע בתקופה הקרובה. לדבריו: "אולי חסרה אות פה ושם כדי לסגור את זה סופית. אבל ברצינות. אני אומר לחתום על חוזה היום, מחר או מחרתיים. זה באמת לא משנה".

הקשר ניקו אולסק הוסיף: "אנחנו לא מרוצים מתוצאות התיקו האחרונות. לא נראנו מספיק טוב ואנחנו צריכים לשפר את זה. אני מקווה שנצליח להשיג כרטיס לאירופה העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully