וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה גורפת ברונאלדו לפני טקס כדור הזהב. זידאן: "הוא ברמה אחרת"

אחרי שהפך לראשון שכובש בכל מחזור של שלב הבתים בליגת האלופות, כוכב ריאל מתכונן לטקס בפריס: "רוצה לשבור כל שיא". שחקני ריאל תומכים, גם חאמס משבח: "הייתה לו שנה מדהימה"

one

למרות שהוא סובל מעונה חלשה בסטנדרטים שלו, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לנפץ שיאים. כוכב ריאל מדריד הפך אתמול (רביעי) לשחקן הראשון אי פעם שכובש שער בכל מחזור של שלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שהרשית גם ב-2:3 של הבלאנקוס על דורטמונד. הפורטוגלי כבש את השני של ריאל בדקה ה-12, וכעת יוכל להגיע בראש נקי וצלול לטקס כדור הזהב, בו קרוב לוודאי שיוכתר כזוכה.

"אני מאוד אוהב לכבוש בליגת האלופות , זה ברור", הודה רונאלדו אמש לאחר המשחק. "אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח, וברור שנהניתי מהגול שלי. הוא היה יפהפיה". גם זינדין זידאן הצטרף לפרגונים ואמר ש"כריסטיאנו הוכיח פעם נוספת הערב שהוא שונה מכל אחד אחר. כל מה שהוא עושה ספקטקולרי".

קאסמירו הוסיף ש"זה נורמלי שמדברים על רונאלדו. אחרי הכל, הוא שחקן שתמיד מנסה להיאבק על כל שיא אפשרי. אני לא יודע אם הוא יזכה בכדור הזהב, אבל מבחינתי ברור שהוא צריך לזכות". לוקאס תרם את חלקו בדיון ואמר ש"אנחנו מקווים שכריסטיאנו ימשיך לכבוש כמה שיותר וישבור כמה שיותר שיאים. אין לנו ספק שזה יקרה".

אגב, התמיכה ברונאלדו לקראת חלוקת כדור הזהב אינה מנת חלקם של שחקני ריאל בלבד. חאמס רודריגס אמר אמש: "אין ספק שהוא צריך לזכות. הייתה לו שנה מדהימה ואני שמח בשבילו. עבורו זו תהיה הזכייה החמישית בכדור הזהב, והיום הוא הראה למה. הוא פשוט אף פעם לא מפסיק להשתפר".

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 2:3 את בורוסיה דורטמונד, רונאלדו כבש
פריס סן ז'רמן תפגוש את ריאל? הכל לקראת שמינית הגמר
יותר שערים, יותר עניין, יותר פרמיירליג: סיכום שלב הבתים

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
שוב חוגג. רונאלדו/רויטרס

* אחרי ההדחה המוקדמת מליגת האלופות צרות נוחתות בצרורות על אתלטיקו מדריד: אתמול התברר כי החלוץ אנטואן גריזמן נפצע בשריר הירך במפגש נגד צ'לסי וייעדר שבוע לפחות. הצרפתי יחמיץ בוודאות את משחק הליגה של הקוצ'ונרוס נגד בטיס. שיתופו במשחק הבא נגד אלאבס בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully