וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון מאוכזב מהפועל ירושלים: מועמדותו של עודד קטש שוב על הפרק

7.12.2017 / 7:50

בהפועל ירושלים מעידים שהבעלים "חש אכזבה עמוקה" משום שהכסף הרב שהושקע יורד לטמיון. אם לא יהיה שיפור ביכולת, מאמן הנבחרת עשוי לקבל פנייה. גם במצבת השחקנים יבוצעו שינויים

one

הייאוש בהפועל ירושלים גובר. אמש (רביעי) הובסה הקבוצה 92:75 בידי בודוצ'נוסט המונטנגרית בחוץ, ובעקבות זאת סיכויי ההעפלה לשלב הבא ביורוקאפ אבדו כמעט באופן סופי. מאז ההפסד, ערכו ראשי הקבוצה לא מעט שיחות על המצב הקשה.

נראה שאורי אלון הוא המאוכזב הראשי. הבעלים הגדיל העונה את התקציב ל-11.5 מיליון דולר (מ-9.5 מיליון בעונה שעברה) מתוך כוונה לעשות עוד צעד קדימה בזירה האירופית, אולם זה תרחיש שנראה דמיוני כעת. "ההצלחה באירופה מאוד חשובה לאלון, הוא רוצה לזכות ביורוקאפ ובשביל זה הוא השקיע כספים רבים העונה. הוא מרגיש אכזבה רבה", הסביר גורם בסביבת הקבוצה.

עוד בנושא

עוד תבוסה: הפועל ירושלים הפסידה 92:75 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ
מאור: "אנחנו לא קבוצה שמוותרת, נמשיך להילחם כל עוד יש סיכוי"

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוד שינויים בדרך? אורי אלון/ברני ארדוב

בתקופה האחרונה ראשי הקבוצה שוחחו ביניהם על שינויים במצבת השחקנים אם הקבוצה תודח. "יש שחקנים שלא צריכים להיות כאן. שחקנים שלא נותנים את הכל ופשוט מאכזבים. שחקנים צריכים לדעת שהם נותנים הכל לקבוצה, ולא כולם מגיעים עם הגישה הזאת", אמרו בירושלים. "לא נצטרך סגל רחב אם לא נעלה שלב באירופה. יהיו שינויים בסגל".

גם עמדת המאמן עלתה מחדש לפרק בקרב אנשי ההנהלה. למרות שרוב הזעם מופנה כלפי השחקנים, בקבוצה לא שוללים פנייה לעודד קטש אם המצב יימשך. כזכור, מועמדותו של קטש נשקלה כבר לאחר פיטוריו של פוטיס קציקאריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully