וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "אני אחזור אדם אחר מהסיפור הזה"

פגישה עם העו"ד בלילה, ארוחת ערב עם האישה ליד המלון. הרבה דיבורים על אלוהים ושיחות (כמו בכותרת) עם אנשים שכל הזמן מתעניינים. שיר צדק סופר את הדקות לקראת הרגע הגורלי בחייו. "הוא רוצה לחזור לשחק כבר העונה", אומרים מקורביו. אבל משהו בו כבר לא יהיה אותו דבר

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

זה היום האחרון כאן בז'נבה בו השמש תגיח לביקור. השוויצרים שכבר מקשטים את העיר לקראת חג המולד, התארגנו אתמול למזג אוויר קודר שינחת על האגם המרהיב שלהם החל ממחר. שלג, גשם, טמפרטורה שתגרד את האפס מלמטה. שיר צדק יעזוב מחר (שישי) בבוקר בטיסה ישירה חזרה לישראל. הבוקר הזה הוא עוד יקווה שמשהו מהקרניים החמימות יסמנו לו את הדרך הבטוחה לעיירה ניון שם יחכו לו הדיינים בוועדת המשמעת של אופ"א.

איש חזק שיר צדק וגם מאמין גדול. שכרו לו את אחד הקליברים הגדולים ביותר בתחום, אבל אתמול הוא דיבר בעיקר על אלוהים ועל זה שהוא בסופו של דבר זה שמחליט. "אחזור אדם אחר מהסיפור הזה", אמר מספר פעמים לאנשים שפגשו בו בדרך לשוויץ וביקשו לחזק אותו. משפט קצר שמגלה מעט אבל מסתיר די הרבה. מה שהיה חשוב לו עד הפרשה, כנראה כבר יהיה חשוב הרבה פחות. הכדורגל הוא עדיין המרכיב המרכזי שלו ויש לו חוזה בהפועל באר שבע לעוד ארבע שנים, אבל כנראה שאחרי שיסתיים הסיפור, ולא משנה איך, הוא כבר יראה את החיים אחרת.

עוד בנושא:

חשיפה: פרקליטו של שיר צדק צפוי לטעון לפגם בהליך ייצור תוסף התזונה
ואל תחפשו כאן צדק: כל מה שצריך לדעת לקראת הדיון של שיר צדק
שיר צדק המריא לשוויץ. מקורביו: "כולם יופתעו בסופו של דבר"

שיר צדק. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
היום הגורלי הגיע. שיר צדק/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

מייד אחרי שנחת אתמול בצהריים בז'נבה, הוא נסע להיפגש עם עורך הדין שייצג אותו. פגישה לא ארוכה, במטרה לעבור שוב על טיעוני ההגנה. לאחר מכן יצא עם רעייתו לארוחת ערב בקרבת המלון בו הוא מתאכסן ודי מהר עלה לחדר לשנת הלילה. זו התקופה הקשה של חייו, אבל הוא גם יודע לשמור על פרופורציות. את הכדור שהוא כל כך אוהב הוא פוגש רק פעמיים בשבוע ובדרך כלל בלהבים במגרש בו כמעט נדם לבו של אליניב ברדה לעולמים. הוא חייב לשמור על מרחק מהפועל באר שבע, ולכן האימונים הם לבד והם מאוד קשים ומעיקים. ארבעה אימוני כושר, שני אימוני כדור ויום מנוחה. לאימונים של הקבוצה הוא אפילו לא מגיע כדי לבקר. למשחקים בטרנר אפילו יותר קשה לו להופיע.

חצי שעת נסיעה בין ז'נבה לניון. צדק יעשה את דרכו לעיירה שעל האגם לקראת השעה 13:00 היום. אפריים ברק ששימש עד לא מזמן כיועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, חזר רק שלשום משוויץ. היה לו עוד תיק משפטי לנהל בבית הדין הבינלאומי לענייני ספורט שבלוזאן. "אין הבדל גדול בין מה שמצפה לשיר באופ"א לבין מה שעובר כל שחקן בוועדת המשמעת אצלנו בארץ", סיפר אתמול ברק. "זו פורמליקה של אותו דיון". צדק קיבל כרטיסים אדומים והורחק בקריירה, אבל אתמול סיפר כי מעולם לא התייצב בבית הדין של ההתאחדות בארץ, כך שזה יהיה חדש מאוד בשבילו.

את החלטת הדיינים צדק לא יקבל היום. כשייצא ממטה אופ"א, יוכל אולי להעריך האם פרקליטו עשה את העבודה וסיפק את הסחורה. את הפסיקה הוא יקבל קרוב לוודאי רק בשבוע הבא. ההערכות בסביבתו דיברו אתמול על עונש קל באופן יחסי. קו ההגנה של עורך הדין שאמור להתבסס על פגם בהליך הייצור של תוסף המזון ותום לב של צדק, עשוי להספיק. "שיר רוצה לחזור לשחק העונה וכבר בקרוב", אמרו אתמול בסביבתו. "הוא כבר יותר מחודשיים בחוץ. אנחנו בטוחים שלא נשאר עוד הרבה".

עוד באותו נושא

ואל תחפשו כאן צדק: כל מה שצריך לדעת לקראת הדיון של שיר צדק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully