וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "יריבה בשמינית הגמר? אני תמיד מקבל את ריאל מדריד"

מאמן ליברפול היה מאושר אחרי ה-0:7 הגדול מול ספרטק והעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות: "אף אחד לא האמין שזו תהיה התוצאה". פפ: "הגענו לנצח". פוצ'טינו: "16 נקודות? הישג אדיר"

AP

שלב הבתים בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. ליברפול הצליחה לטייל ל-0:7 מול ספרטק מוסקבה ולסיים ראשונה בבית ה', סביליה סיימה ב-1:1 מול מאריבור ולמרות זאת עלתה מהמקום השני. שחטאר דונייצק השלימה הישג ענק כשעלתה מהמקום השני בבית ו' אחרי 1:2 מול מנצ'סטר סיטי. נאפולי אכזבה עם הפסד 2:1 לפיינורד ותשחק בליגה האירופית. בשיקטאש השלימה שלב בתים נהדר עם 1:2 בחוץ מול ר.ב. לייפציג, שנשרה לליגה האירופית. פורטו ניצחה 2:5 את מונאקו ועלתה לשמינית הגמר. טוטנהאם עלתה מהמקום הראשון, אותו הבטיחה טרם המשחק, אחרי 0:3 מול אפואל ניקוסיה. בורוסיה דורטמונד סיימה שלישית למרות הפסד 3:2 מול ריאל מדריד. העונה הייתה הפעם הראשונה ששלב הבתים בליגת האלופות הוליד יותר מ-300 שערים.

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 2:3 את בורוסיה דורטמונד
ליברפול דרסה 0:7 את ספרטק מוסקבה ועלתה לשמינית הגמר
כל האפשרויות לקראת הגרלת שמינית הגמר ביום שני

שלב הבתים הסתיים:

מקום ראשון: מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן, רומא, ברצלונה, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, בשיקטאש, טוטנהאם

מקום שני: פ.צ. באזל, באיירן מינכן, צ'לסי, יובנטוס, סביליה, שחטאר דונייצק, פורטו, ריאל מדריד

מקום שלישי (נשרו לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית): צסק"א מוסקבה, סלטיק, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון, ספרטק מוסקבה, נאפולי, ר.ב. לייפציג, בורוסיה דורטמונד

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
רונאלדו וריאל עם ניצחון יקר/רויטרס

המספרים

* פיליפה קוטיניו כבש את השער המוקדם ביותר במשחק ביתי של ליברפול בליגת האלופות אי פעם כבר אחרי 3:51 דקות.

* קוטיניו הוא שחקן ליברפול הראשון שכובש צמד במשחק ביתי בליגת האלופות מאז סטיבן ג'רארד שעשה את זה ב-10 במרץ 2009 ב-0:4 מול ריאל מדריד.

* רוברטו פירמינו הוא שחקן ליברפול הראשון שכובש שישה שערים בעונה אחת בליגת האלופות מאז שסטיבן ג'רארד כבש שבעה שערים ב-2008/9.

* ליברפול כבשה העונה 23 שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות. הכי הרבה שקבוצה אנגלית כבשה בשלב הבתים אי פעם.

* פיליפה קוטיניו כבש שלושער ראשון אי פעם במדי ליברפול.

יורגן קלופ מאמן ליברפול חוגג עם חבריו. רויטרס
מבסוט מהחיים. קלופ/רויטרס

התגובות

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אף אחד לא האמין שזה יילך בצורה הזו הלילה. זה היה משחק על כל הקופה עבור שתי הקבוצות. ספרטק מוסקבה היא קבוצה טובה מאוד, אני יודע שלא תחשבו כך עכשיו אבל היא קבוצה שקשה לשחק נגדה. פתחנו את המשחק בצורה מושלמת ולאחר שהשגנו את היתרון לא היינו צריכים להתגונן. זה היה לילה נחמד באנפילד. זה עוזר מאוד כשאתה כובש שער או שניים בשלב מוקדם. אמרתי לשחקנים במחצית שהיינו צריכים להראות שאנחנו לומדים מהטעויות ולהמשיך הלאה. זה קשה מאוד אבל הלילה היה משחק נעים לצפייה. אין לי על מה להתלונן היום, הכול טוב. שינינו את השיטה מעט והשחקנים הצליחו מאוד. ההגנה הייתה מצוינת ואהבתי את זה מאוד. לא ממש אכפת לי את מי נקבל, אני בדרך כלל מקבל את ריאל מדריד אז נראה. אין לנו יריבה מועדפת, יהיה נחמד מאוד לחזור לשמינית הגמר אחרי תקופה ארוכה, אני אוהבת את החדשות האלה".

המספרים

* זה היה משחקו ה-100 של פפ גווארדיולה כמאמן בליגת האלופות.

* מנצ'סטר סיטי הפסידה אחרי 20 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

* סיטי ספגה פעמיים במחצית הראשונה, זה קרה לה לראשונה מאז אפריל.

שחקן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
הפסיד במשחקו ה-100. פפ גווארדיולה/רויטרס

התגובות

פפ גווארדיולה: "ברכות לשחטאר, היה משחק טוב. השער הראשון שלהם היה נפלא ובשני לא שמרנו טוב במיוחד. אני מרוצה מטוסים (אדארביאויו), פיל (פודן) וברהים (דיאס) ומאיך ששיחקו. הגענו לכאן כדי לנצח וניסינו עד הסו,. עכשיו ננוח וממחר נתכונן לדרבי".

מארק האמשיק על הדחת נאפולי: "לא הסתכלנו על מה שקורה באוקראינה, היינו מרוכזים במשחק. זה כואב להפסיד בדקה ה-90, אבל היינו צריכים לעשות יותר כדי לחזור עם ניצחון. שיחקנו לאט ולא הנענו מספיק את הכדור. ההפסד לשחטאר במשחק הראשון בשלב הבתים סיבך את הכל ולא הצלחנו בשום שלב ממש להתאושש מזה. חבל, אבל זה מאחורנו עכשיו. אנחנו צריכים לחשוב רק על ניצחונות ועכשיו נרצה להגיע כמה שיותר רחוק בליגה האירופית".

המספרים

* המשחק בין פורטו למונאקו הוא השני בתולדות ליגת האלופות בו נשלפים שני כרטיסים צהובים כבר במחצית הראשונה. הפעם הקודמת הייתה באוקטובר 2000, אז זינדין זידאן ואדגר דווידס הורחקו כשיובנטוס הפסידה 3:1 בבית להמבורג. זידאן, אגב, הורחק לאחר נגיחה בפניו של שחקן המבורג.

* אלברו נגרדו כבש את השער הראשון שלו בליגת האלופות אחרי 1,470 ימים. השער הקודם שלו היה ב-27 בנובמבר 2013 במדי מנצ'סטר סיטי מול ויקטוריה פלזן.

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון אי פעם שכובש בכל אחד מששת המשחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* פייר אמריק אובמיאנג השתווה למרקו רויס כמלך שערי בורוסיה דורטמונד באירופה בכל הזמנים עם 25 כל אחד.

* אובמיאנג הוא השחקן השלישי שכובש לפחות חמישה שערים מול ריאל מדריד בליגת האלופות. קדמו לו: אלסנדרו דל פיירו (5) ורוברט לבנדובסקי (6).

* לראשונה בקריירה שלו, פרננדו יורנטה כבש ובישל באותו משחק בליגת האלופות. זו הייתה ההופעה ה-23 שלו במפעל.

* בורוסיה דורטמונד היא הקבוצה הראשונה אי פעם שמשיגה את המקום השלישי עם 2 נקודות בלבד.

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
התרנגולים מאושרים/רויטרס

התגובות

מאוריסיו פוצ'טינו: "לסיים בצורה טובה זה פנטסטי עבורנו. חלק מהשחקנים שלא משחקים בכל שבוע קיבלו הזדמנות ואני שמח מההופעה שלהם. לסיים עם 16 נקודות את הבית הקשה הזה זה הישג אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully