וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 92:75 על ידי בודוצ'נוסט

ערב משפיל לאלופה הישראלית, שספגה הפסד חמישי בשבעה משחקים. סיכויי העלייה לשלב הבא פחתו משמעותית. ג'רום דייסון היה היחיד שהתעלה מעט מעל הרמה הנמוכה עם 19 נקודות

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים. KK Budućnost, אתר רשמי
ג'רום דייסון בפעולה/אתר רשמי, KK Budućnost

ערב משפיל ומביך במיוחד להפועל ירושלים. האדומים הפסידו הערב (רביעי) 92:75 לבודוצ'נוסט בתום משחק חלש במיוחד. הקבוצה של מודי מאור נראתה רע מאוד וספגה הפסד חמישי בשבעה משחקים בבית ב' של היורוקאפ. בעקבות התבוסה הזו, פחתו משמעותית הסיכויים של הפועל ירושלים לעלות לשלב הבא כשהיא כרגע במקום האחרון בבית יחד עם גלאטסראיי, בעוד בודוצ'נוסט שיפרה את מאזנה ל-3:4, באיירן מינכן ב-0:7 והיא לא רלוונטית למאבקי העלייה ורג'יו אמיליה ופוניבז' עם 4:3 כל אחת. בשבוע הבא מחכה לירושלים משחק חוץ מול באיירן מינכן וזה עלול להיות כואב מאוד אם האלופה הישראלית תיראה כך. ג'רום דייסון היה היחיד שהתעלה מעט מעל הרמה הנמוכה של ירושלים ותרם 19 נקודות.

ריצ'רד האוול שחקן הפועל ירושלים. KK Budućnost, אתר רשמי
האוול/אתר רשמי, KK Budućnost

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם קיילין לוקאס, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, אוסטין דיי, ריצ'רד האוול.

המשחק נפתח בצורה צמודה כשב-7:8 לירושלים ריצ'רד האוול מבצע עבירת תוקף שהייתה השנייה שלו אחרי ארבע דקות בלבד של כדורסל. רמת המשחק לא הייתה גבוהה במיוחד, אבל ארבע רצופות של אומיץ' קבעו 13:14 ירושלמי. פרפרוגלו ואומיץ' קבעו 13:19 והשלימו ריצת 0:9. בודוצ'נוסט הצליחה לצמק מעט ובתום הרבע זה 17:19. ירושלים לא הצליחה לברוח גם בפתיחת הרבע השני ואחרי שתי דקות זה 24:24 עם דקות ראשונות של רונלד רוברטס. אליהו נכנס טוב מהספסל וקבע 29:31 עם סל בצבע, אבל איבנוביץ' איזן מנגד מול הגנה חדירה מאוד. זה המשיך להיות צמוד כשדייסון חטף וקלע כדי לקבוע 39:40. ירושלים ספגה ארבע נקודות ברציפות ללא מענה ובמחצית זה 40:43 לבודוצ'נוסט בתום 20 דקות של כדורסל לא טוב.

גם הרבע השלישי נפתח צמוד כשירושלים מצליחה לעלות ל-49:51 אחרי קליעות עונשין של קינזי. ירושלים לא הצליחה להמשיך לברוח גם בהמשך הרבע והמארחת קבעה 57:58 לאדומים. פטר פופוביץ' קלע שלשה שהעלתה את המארחת ל-58:60. הרבע ננעל ב-60:62 של בודוצ'נוסט אחרי דקות לא טובות של כדורסל. המארחת ברחה עד 60:71 מול ירושלים האומללה בפתיחת הרבע הרביעי כשרגע חריג ומיוחד נרשם כאשר אוסטין דיי נכנס לצבע לפני זריקת עונשין של אחד משחקני היריבה, אלא שזו הייתה הזריקה הראשונה ולא השנייה. כזה דבר לא רואים בכל יום. ההשפלה נמשכה ובודוצ'נוסט עלתה ל-70:85 כשבירושלים כל שחקן זורק שלשות מטווחים אבודים כדי לנסות להציל את המולדת. זה נראה רע. אחרי 40 דקות זה 75:92 לבודוצ'נוסט. ערב מביך מאוד לירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. KK Budućnost, אתר רשמי
אלן אומיץ'/אתר רשמי, KK Budućnost

סטטיסטיקה

הרבו לקלוע לבודוצ'נוסט: פטר פופוביץ' 20 נקודות (7 מ-9 מהשדה), ניקולה איבנוביץ' 15, קייל גיבסון 15, נמניה גורדיץ' 12, אלכסה איליץ' 9 ו-8 ריבאונדים, סיאד סחוביץ' 6 ו-8 ריבאונדים.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, טרנס קינזי 11, אוסטין דיי 10, קיילין לוקאס 10 ו-5 אסיסטים, אלן אומיץ' 9 ו-6 ריבאונדים, ליאור אליהו 6, סטראטוס פרפרוגלו 3, יותם הלפרין 3, ריצ'רד האוול 2 ו-6 ריבאונדים, רונלד רוברטס 2. יוגב אוחיון (15:48 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully