וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו משחקים כדורסל טוב ואנחנו רוצים להמשיך לנצח"

6.12.2017 / 20:01

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הביתי (חמישי 21:05, ספורט 5) עם ולנסיה הספרדית במסגרת המחזור ה-11 של היורוליג: "אנחנו יודעים איך לעצור אותם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הביתי (חמישי, 21:05, שידור בספורט 5) עם ולנסיה הספרדית במסגרת המחזור ה-11 של היורוליג. הספרדים, שפתחו את העונה בצורה טובה ועם מאזן של 1:3, הפסידו בששת משחקיהם האחרונים והצהובים ינסו לנצל את התקופה הרעה שלהם כדי לזכות בניצחון נוסף ולשפר את מאזנם, שעומד כרגע על 4:6.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה אמר: "ולנסיה היא קבוצה טובה. הם לא בכושר הטוב ביותר ויש להם שחקנים פצועים, אבל אנחנו ניגשים למשחק הזה כמו לכל משחק אחר ומתכוננים כמו שצריך. אנחנו רוצים להמשיך לנצח, אנחנו משחקים כדורסל טוב ואנחנו נהיה מוכנים מחר. ג'ונה בולדן מראה לנו יותר ויותר בכל יום וזו הסיבה שהחתמנו אותו".

הקרואטי הוסיף: "אנחנו מתכוננים לכל שחקן שם ויודעים איך לעצור אותם. אני חושב שלפייר ג'קסון יש עונה טובה מאוד, אין לי תלונות. אנחנו לא רוצים לבנות על שחקן אחר בשיטה שלנו, אז אם הוא משחק טוב זה מצוין, ואם לא שחקן אחר יצטרך לספק לנו תצוגה טובה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

נבן ספאחיה מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להמשיך לנצח. נבן ספאחיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully