וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן: וואקמה ינוח, קואנקה ופקהארט יפתחו

6.12.2017 / 17:36

למרות הצהרתו של ברק בכר ("נעלה עם ההרכב הכי טוב, מתייחסים למשחק ברצינות"), האלופה תאפשר לכוכב הניגרי להתאושש מהכאבים בקרסול ותערוך רוטציה במשחק לפרוטוקול (ה', 22:05, ספ'1)

מחזור 6הסתיים07/12/2017
הפועל באר שבע
    2:0
    • (28) היידה
    • (83) הוראבה
    ויקטוריה פלזן
    צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

    הפועל באר שבע תנעל מחר (חמישי, 22:05, ספורט 1) את העונה האירופית שלה עם המשחק השישי והאחרון בבית ז' בליגה האירופית. האדומים יארחו את ויקטוריה פלזן הצ'כית, שכבר הבטיחה את עלייתה, למשחק חסר חשיבות. פלזן השיגה תשע נקודות וניצחה את הפועל באר שבע 1:3 במשחק הראשון בין השתיים בצ'כיה.

    המאמן ברק בכר צפוי לערוך כמה שינויים כדי להעניק זמן מנוחה לחלק משחקניו, ביניהם אנתוני וואקמה שסובל מכאבים בקרסול, וכן להכניס לעניינים כמה אחרים. חאתם עבד אלחמיד יפתח במרכז ההגנה לצד לואי טהא, כשגם איסק קואנקה ותומאש פקהארט יפתחו בהרכב. בשער צפוי לעמוד גיא חיימוב. "נכון שאין לנו סיכוי לעלות, אבל לכל משחק באירופה יש יוקרה", אמר שחקן בקבוצה. נעשה הכול כדי לסיים עם ניצחון".

    עוד בנושא:
    שליחנו לאופ"א מדווח: צדק צפוי לטעון לפגם בהליך ייצור התוסף

    מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. יוסי ציפקיס
    "יש תחרות טובה, ולי כמאמן זה חשוב". ברק בכר/יוסי ציפקיס

    לפני המשחק ובצל נסיעתו של בלם הפועל באר שבע שיר צדק לז'נבה, ערך מאמן האלופה ברק בכר מסיבת עיתונאים רשמית. בקבוצה סירבו להתייחס לעניין שיר צדק וענו רק על שאלות שקשורות למשחק.

    ברק בכר פתח ואמר: "מדובר במשחק בשלב הבתים בליגה האירופית. אנחנו נתייחס אליו בשיא הרצינות ולא מובן מאליו שאנחנו נמצאים פה. יש עניין של דירוג וכסף ואנחנו נגד קבוצה טובה, נעשה הכל כדי לנצח את המשחק. אנחנו רוצים לעלות עם ההרכב הכי טוב. אנחנו עושים רוטציות ומנצלים את כל הסגל, הוא גדול ומצוין. הרבה שחקנים חזרו מפציעות ואנחנו צריכים להשתמש בזה בחוכמה. לשמחתי, יש תחרות טובה ולי כמאמן זה דבר חשוב. יש לנו עומס משחקים ולכן אנחנו צריכים את כולם".

    חאתם עבד אלחמיד הוסיף: "שכחתי כבר מהטעות במשחק בשוויץ, אני מסתכל קדימה. טעויות זה חלק מהמשחק וזה מבאס אבל אנחנו מסתכלים אל המשחק הבא. בכל פעם שאני משחק אני נותן הכל וזה הכי חשוב. כל משחק אנחנו עולים כדי לנצח, עושים את זה בשביל עצמנו ובשביל הקהל. משחק ליגה אירופית הוא לא דבר מובן מאליו ואנחנו נרצה לנצח".

    ויקטוריה פלזן הבטיחה כאמור את מקומה בשלב הבא ותבצע גם היא רוטציה בהרכב, כשבין היתר שוער המשנה אלש הרושקה יקבל הזדמנות. הבלם לוקאש היידה אמר: "זה נחמד שאין עלינו לחץ וכבר עלינו, אבל אנחנו מכבדים את המפעל. זו הליגה האירופית ואנחנו ניתן מאה אחוז. אנחנו רוצים לנצח ולסיים ראשונים בבית, אם כי אני לא מאמין שסטיאווה בוקרשט תפסיד בבית ללוגאנו".

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully