וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: פרקליטו של שיר צדק צפוי לטעון לפגם בהליך ייצור תוסף התזונה

התוסף ניתן במסגרת המועדון, הדיון נדחה פעמיים כדי לאסוף ראיות, ייתכן שהחברה המייצרת תמסור תצהיר על פגם בייצור. שליחנו לשוויץ, יניב טוכמן, על כתב ההגנה של בלם הפועל באר שבע

מערכת וואלה!

פגם בהליך הייצור של תוסף התזונה אשר נטל שיר צדק, הביא להימצאותו של החומר האסור אוקטופמין בגופו. טענה זו תעמוד בבסיס קו ההגנה אותו צפוי להציג פרקליטו השוויצרי של בלם הפועל באר שבע מחר (חמישי) בדיון המשמעתי הצפוי לו במטה אופ"א אשר בעיירה ניון שבשוויץ. בדיון צפוי צדק לטעון כי הוא נטל את תוסף המזון במסגרת הפעילות של הפועל באר שבע ולא באופן אישי ופרטי, וכי כל מה שעשה היה על פי ההנחיות של האנשים העובדים במועדון.

המסקנה אליה הגיע צוות ההגנה של צדק נבעה מבדיקות שנערכו מול הרכב החומרים של תוסף התזונה אשר ניתן לשחקן. מהבדיקות עלה כי השחקן נטל תוסף בו לא היה אמור להימצא החומר האסור אוקטופמין. על פי בדיקות נוספות שנעשו, הסתבר כי קיים תוסף תזונה מאוד דומה בהרכבו לזה שנטל צדק ובו דווקא קיים אוקטופמין, כך שייתכן ואירעה תקלה כלשהי בייצור שהובילה להמצאות החומר האסור שלא היה אמור להיות בתוסף התזונה שנטל השחקן.

בסביבתו של השחקן נטען ביממה האחרונה, כי יתכן שצוות ההגנה אף מחזיק בתצהיר מהחברה שייצרה את התוסף ולפיו היא מאשרת שאכן אירע פגם בהליך הייצור. אם אכן קיים תצהיר כזה ברשות פרקליטו של צדק, הוא יכול לסייע בצורה דרמטית להפחתת העונש המקסימלי שעומד על הרחקה לפרק זמן של שנתיים.

עוד בנושא:

פרשנות משפטית: כל מה שצריך לדעת לקראת הדיון של שיר צדק
שיר צדק המריא לשוויץ. מקורביו: "כולם יופתעו בסופו של דבר"

שיר צדק. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
מתכונן לדיון בקור רוח. צדק/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

הדיון בעניינו של צדק נדחה פעמיים מאז ההודעה על כך שבגופו נמצא חומר אסור. שתי הדחיות התקבלו לאחר בקשות של נציגי השחקן, אשר הרגישו שלא מיצו את הליך החקירה. רק לאחר שצוותו של הפרקליט השוויצרי הרגיש שמיצה את כל הבדיקות, נקבע תאריך הדיון ל-7 בדצמבר.

הדיון בעיר ניון צפוי להיפתח מחר בשעה 14.00 וככל הנראה יהיה בהרכב של שלושה דיינים. צדק המלווה על ידי רעייתו מוריה וחברה קרובה שהצטרפה לנסיעה וכן על ידי סמנכ"ל המועדון, עו"ד עידו בר נתן, נחת בז'נבה בשעות הצהריים אחרי חניית ביניים בת שעתיים באיסטנבול. מיד לאחר הנחיתה הוא צפוי לקיים פגישה עם פרקליטו השוויצרי שמתגורר בז'נבה. זו תהיה הפגישה השנייה בין השניים. הראשונה נערכה בנוכחות מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים וגם היא נערכה בשוויץ. לנסיעה הנוכחית רחמים לא יצא בשל משחקה של הפועל באר שבע בליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן.

במהלך הטיסות בבוקר צדק בעיקר ישן. כאחד ששומר על המסורת וקרוב מאוד לדת, הוא לא חיכה שהדיילות הטורקיות יעברו עם עגלת המזון. בבית בבאר שבע נשארו שני ילדיו הקטנים עם הוריו וביממה האחרונה הוצף מכשיר הטלפון הסלולרי שלו בהודעות של רבים משחקני הכדורגל בארץ שאיחלו לו בהצלחה מחר.

70 ימים חלפו מאז אותה מסיבת עיתונאים של הפועל באר שבע בה הטילה אלונה ברקת את הפצצה ושיר צדק מגיע לרגע האמת שלו. את הכרעת הדין הוא לא צפוי לקבל מחר. הדיינים ישמעו אותו ואת פרקליטו, יאזינו לדברי התובע וימסרו את החלטתם רק בהמשך. לבית דין אתה יודע איך אתה נכנס, אבל לעולם לא תדע איך תצא ולכן בכל השיחות שלו בימים האחרונים וגם הבוקר, שמר צדק על ריאליות והקפיד להיות עם הרגליים על הקרקע. אחרי הכול, מרגע שאתה נכנס למשפט, הכדור כבר לא ברגליים שלך.

עוד באותו נושא

ואל תחפשו כאן צדק: כל מה שצריך לדעת לקראת הדיון של שיר צדק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully