וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עוקבת אחר הקשר גריפין דורסי

6.12.2017 / 9:08

היהודי-אמריקאי משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארה"ב ומשחק באינדיאנה. גם נתניה התעניינה. קלינגר רוצה קשר אחורי זר, ובלם ישראלי. אופק פישלר ועידן גולן עשויים לצאת להשאלה

ברני ארדוב

בווידיאו: ביצועיו של דורסי

בהפועל חיפה החליטו לחזק את הקבוצה בשלוש עמדות במהלך הפגרה, בניהן בלם, קשר אחורי ושחקן כנף. הדבר עשוי להוביל להחלטה להשאיל את אופק פישלר לקבוצה אחרת. בנוסף, גם עידן גולן הפצוע עשוי לקבל שחרור. ניר קלינגר מעדיף להתחזק בקשר אחורי זר ולצרף שני ישראלים נוספים.

בקבוצה מנהלים מעקב אחר קשר-חלוץ יהודי שעשוי להגיע להתרשמות. מדובר בגריפין דורסי, שחקן כנף בן 18 וחצי המשתייך לנבחרת הנוער של ארה"ב ומשחק כרוקי בקבוצת הקולג' של אוניברסיטת אינדיאנה. בינתיים, ב-21 משחקים בעונת הבכורה במכללות, יש לו שלושה שערים ושישה בישולים. דורסי נולד באברגרין, קולורדו, ונבחר ב-2016 לשחקן השנה של אקדמיית הפיתוח של הכדורגל האמריקאי. הוא שיחק לפני כן גם בקבוצת קולורדו ראש. גם מכבי נתניה גילתה לאחרונה עניין בשחקן והיא מנסה להביא אותו למבחנים.

עוד בנושא
מחשש לעימותים עם אוהדי מכבי תל אביב: היערכות משטרתית מוגברת בוויאריאל
מכבי חיפה: לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת
שיר צדק המריא לשוויץ. מקורביו: "כולם יופתעו בסופו של דבר"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מצב רוח טוב. שחקני הפועל חיפה חוגגים/ברני ארדוב

הקבוצה קיימה אתמול אימון שחרור והאווירה אחרי הניצחון בדרבי טובה מאוד. "עד עכשיו היינו סיפור הצלחה, אבל עכשיו גרמנו גם לאוהדים להיות גאים ולהסתובב עם ראש מורם", אמרו בקבוצה. קלינגר יקבל הצעה לעונה נוספת בקרוב. כץ צפוי להכריז על מינויו עוד במהלך העונה, אבל זה יקרה רק לאחר שיתברר מי יהיה מאמן הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully