וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: סטפן קרי ייעדר לפחות שבועיים מהמגרשים

תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר כוכב האלופה שנקע את הקרסול במשחק מול ניו אורלינס לא גילו קרע, והווריירס מקווים שהוא ישוב לפעילות לקראת חג המולד. כוכב פיניקס דווין בוקר נפצע ועלול להיעדר תקופה ארוכה

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) על כך שסטפן קרי ייעדר מהמגרשים לפחות לשבועיים. אחרי שאתמול סובב כוכב אלופת ה-NBA את הקרסול לקראת סיום המשחק בניו אורלינס במהלך מאבק על הכדור עם איטוואן מור, הוא עבר בדיקת MRI שהסירה את החשש לפציעה קשה ולא גילתה סימנים לקרע, ובווריירס מקווים שהוא ישוב לפעילות לקראת משחקי חג המולד.

עוד בנושא

סטפן קרי על הפציעה: "עשיתי מהלך מטופש כשניסיתי לחטוף כדור"
הלילה: טריפל דאבל מרשים לראסל ווסטברוק, 51 נקודות לבראדלי ביל
דיאנדרה ג'ורדן עשוי לעזוב את הקליפרס, קליבלנד ומילווקי מעוניינות

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. סטפן קרי מול איטוואן מור/AP

קרי, שנסע עם חבריו לשארלוט לקראת המשחק מול ההורנטס הלילה (3:00 שעון ישראל), התאכזב מכך שלא יזכה לשחק השנה בצפון קרוליינה, המקום בו גדל, אך התעקש והגיע למשחק של מכללת דייוידסון, בה שיחק, וזכה לתשואות רמות. לשמחתו של קרי, הוויילדקאטס שלו גברו 51:74 על VMI.

במשחק הלילה סטיב קר ייאלץ ככל הנראה להסתדר גם ללא פט מקו, שסובל מחבלה באפו וזאזה פאצ'וליה שעדיין סובל מכאבים בכתפו ונעדר מהמשחק מול הפליקנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד קבוצה שאיבדה את הכוכב שלה היא פיניקס החלשה שהפסידה הלילה בטורונטו. לקראת סוף הרבע הרביעי דווין בוקר נאלץ להתפנות מהמגרש אחרי שמתח את שריר המפשעה. בוקר לא הצליח להתפנות בכוחות עצמו וקיבל עזרה כשהוא תופס את איזור המפשעה. אם אכן בוקר ייעדר תקופה ארוכה זו תהיה מכה קשה לפיניקס שאחרי שהעבירה בטרייד למילווקי את אריק בלדסו, תיאלץ להסתדר בלי שחקן שרק ביום שני הוביל אותה לניצחון על פילדלפיה עם 46 נקודות ובעונה שעברה קלע 70 נקודות במשחק אחד. הלילה אגב, בוקר הספיק לקלוע 19 נקודות ו-8 אסיסטים ב-39 דקות. העונה בוקר רושם ממוצעים של 24.5 נקודות למשחק וכמעט 4 אסיסטים והוא הפך לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה כשהוא בן 21 בלבד.

דווין בוקר שחקן פיניקס. GettyImages
לא הצליח לפנות את עצמו לחדר ההלבשה. דווין בוקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully