וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק המריא לשוויץ. מקורביו: "כולם יופתעו בסופו של דבר"

בלם הפועל באר שבע יצא לדיון המשמעתי שיתקיים מחר בעיירה ניון בעניין החומר האסור שנמצא בגופו. בסביבת השחקן מעריכים כי קו ההגנה שנבנה עבורו יגרום להקלה משמעותית בעונש

מערכת וואלה!

בלם הפועל באר שבע שיר צדק המריא הבוקר (רביעי) לשוויץ לקראת הדיון המשמעתי שיתקיים בעניינו מחר במטה אופ"א שבעיירה ניון הסמוכה לז'נבה.

השחקן הגיע בשעת בוקר מוקדמת לנתב"ג בלויית רעייתו המלווה אותו וסמנכ"ל הפועל באר שבע עידו בר נתן. צדק שהודיע ב-26 בספטמבר כי נמצא בגופו חומר האסור לשימוש אחרי בדיקת שתן שעבר במשחק של באר שבע מול מאריבור, המתין זמן ממושך לדיון כשבפרק הזמן הזה נבנה קו ההגנה שלו שיוצג מחר. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, עם צדק ייצאו עדי הגנה לדיון.

עוד בנושא

עדי הגנה מטעמו של צדק יעידו בדיון ביום חמישי
סוגיית תוספי התזונה עלולה להפיל עוד קורבנות בספורט הישראלי
אופ"א נגד שיר צדק: שני עורכי דין בכירים מנתחים את התיק

שיר צדק, הפועל באר שבע ממריא לדיון באופ"א. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שיר צדק לפני ההמראה/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

אלונה ברקת מחזקת את שיר צדק

הדיון המשמעתי של צדק יתקיים מחר בצהריים כאשר את הבלם ייצג עורך דין שוויצרי שנשכר על ידי הפועל באר שבע במיוחד עבור התיק. במשך למעלה מחודשיים מאז התפוצצה הפרשה, שמר צדק על שתיקה. הוא הודיע בהצהרה לאופ"א כי הפסיק את פעילותו במועדון על מנת שהתקופה תקוזז מהעונש שהוא צפוי לספוג.

העונש המקסימלי במקרה של צדק שנטל את החומר האסור אוקטופמין עומד על הרחקה לשנתיים אבל בסביבתו וגם בהפועל באר שבע עצמה, העריכו בימים האחרונים כי העונש יהיה בסופו של דבר הרבה יותר קל בשל הנסיבות ולאור קו ההגנה שנבנה עבורו על ידי פרקליטיו. "כולם יופתעו בסופו של דבר", אמר אתמול מקורב לבלם.

שיר צדק. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
בדרך מאיסטנבול לז'נבה. שיר צדק היום בצהריים/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully