וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה ג'ורדן עשוי לעזוב את הקליפרס בטרייד, מילווקי וקליבלנד מעוניינות

בארה"ב טוענים כי הסנטר, שיכול להשתחרר מחוזהו בקיץ, מעוניין לפתוח פרק חדש בקבוצה אחרת. הבאקס מוכנים להעביר שני שחקנים משמעותיים, סגנית האלופה שוקלת לוותר על טריסטן תומפסון

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

הקליפרס נואשים לבצע שינוי משמעותי בעקבות פתיחת העונה החלשה, ונראה שמי שישלם את המחיר ראשון הוא דיאנדרה ג'ורדן. על פי שלל דיווחים בארה"ב, הסנטר בן ה-29 עלול לעזוב את הקבוצה מעיר המלאכים לראשונה מאז נבחר בדראפט ב-2008, אם ימצא טרייד ראוי עבורו. לג'ורדן יש אמנם אפשרות להאריך את חוזהו שיסתיים בקיץ לעונה נוספת, אולם על פי דיווחים בארה"ב "שני הצדדים מרגישים שהגיעו למיצוי".

מסתמן שמילווקי היא המועמדת העיקרית לקלוט את הסנטר, שנבחר בעונה שעברה לאולסטאר לראשונה בקריירה ונכלל פעמיים בשלוש השנים האחרונות בחמישיית ההגנה של העונה. בתקשורת במילווקי דווח כי הבאקס מוכנים להעביר לקליפרס שני שחקנים משמעותיים תמורת ג'ורדן, כשהמועמדים לעבור הם ג'ון הנסון, מלקולם ברוגדון וכריס מידלטון. אם המגעים לא יצלחו, תוכנית הגיבוי של מילווקי היא לבצע טרייד עם פילדלפיה ולהנחית את הסנטר המסופסל ג'אליל אוקפור.

דיאנדרה ג'ורדן לוס אנג'לס קליפרס מול מארק גאסול ממפיס גריזליס. AP
בדרך למילווקי? דיאנדרה ג'ורדן, מימין/AP

קבוצה נוספת המעוניינת בשירותיו של ג'ורדן היא קליבלנד. ג'ו וארדון מ-Cleveland.com דיווח אמש כי הקאבס "יהיו מוכנים לשקול" טרייד בין ג'ורדן לטריסטן תומפסון. גם בוסטון וטורונטו הוזכרו כמועמדות להנחית את סנטר הקליפרס, אם כי נדמה שבמקרה שלהן הסבירות לטרייד נמוכה ביותר.

כמו יתר חבריו, ג'ורדן פתח את העונה בכושר בינוני וסובל מאוד ממכת הפציעות שפקדה את הקבוצה ובעיקר מהחיסרון ברכזים טבעיים (מילוש תאודוסיץ' ופטריק בברלי פצועים זמן מה). הוא מעמיד ממוצעים של 10.5 נקודות ו-13.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully