וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה פוטר מבני הרצליה, הקבוצה פנתה לעודד קטש

5.12.2017 / 18:40

המאמן בן ה-44, שהחל כעוזר מאמן בקבוצה מהשרון ב-2014/15, סיים את דרכו לאחר פתיחת עונה מאכזבת. הכחולים במגעים עם מאמן הנבחרת, נעשתה פנייה גם לאריק שיבק, אך מועמדותו ירדה מהפרק

one

בווידאו: תקציר התבוסה של גורקה ובני הרצליה מול גלבוע/גליל

בני הרצליה הודיעה הערב (שלישי) על פיטוריו של מיקי גורקה. הקבוצה תפעל בימים הקרובים למינוי מאמן חדש כשבינתיים אלון שטיין יעמוד על הקווים במשחק הנעילה של היורופקאפ מחר. בארבע שנותיו כמאמן ראשי בבני הרצליה רשם גורקה מאזן של 43 ניצחונות לעומת 46 הפסדים. המאמן הגיע לאימון הערב ונפרד מהשחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי בני הרצליה פנתה אל המאמן הלאומי עודד קטש ותנסה להחתימו. כמו כן, נעשתה פנייה אל אריק שיבק, אבל השיחות עלו שרטון בשלב מוקדם ומועמדותו ירדה מהפרק.

מהמועדון נמסר: "פיטוריו של מיקי הם כואבים, אך לדאבוננו, לנוכח התוצאות מאז פתיחת העונה, הם הפכו לכורח המציאות. אנו מודים למיקי על ארבע שנים בהן היה לנו העונג להיחשף לאישיותו הייחודית ובהן היו הוא ובני משפחתו לחלק ממשפחת בני הרצליה. אנו מודים לו על ההישגים שאליהם הוביל את המועדון ועל תרומתו לקהילה בהרצליה ומאחלים לו מכל הלב הצלחה בהמשך הדרך".

גורקה בן ה-44 החל את דרכו במועדון בעונת 14/15 כעוזר מאמן וסיים את העונה כמאמן ראשי, תפקיד בו החזיק מאז. בעונה שעברה רשמה הרצליה מאזן 15:18, סיימה במקום החמישי בעונה הרגילה למרות מכת פציעות קשה של מספר שחקנים מובילים והעפילה בפעם השנייה ברציפות לפלייאוף. בנוסף, עלתה הרצליה לרבע גמר גביע המדינה וחזרה לשחק באירופה לראשונה מאז 2009. את העונה הנוכחית פתחה הרצליה בליגה עם מאזן של שישה הפסדים ושני ניצחונות בלבד, כולל 99:74 ביתי ומביך מאוד אתמול מול גלבוע/גליל במה שהתברר כמשחקו האחרון של גורקה בתפקיד.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. מגד גוזני
סיים את דרכו. גורקה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully