וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'וס וידורטה: "כדי לנצח את מכבי תל אביב ניקח דוגמא מאנאדולו אפס"

מאמן ולנסיה, היריבה הבאה של הצהובים ביורוליג, (ה, 21:05, ערוץ 14) התייחס למשחק בהיכל: "מכבי תל אביב מתבססת על נוריס קול ופייר ג'קסון. בבית יש להם ביטחון אבל הטורקים ניצחו שם"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב נמצאת בתנופה אחרי הניצחונות על ז'לגיריס ביורוליג ועל הפועל ירושלים בליגת העל. היריבה הבאה של הצהובים תהיה ולנסיה שתתייצב בהיכל ביום חמישי (21:05, ערוץ 14) למשחק במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג.

מאמן הקבוצה הספרדית צ'וס וידורטה התראיין היום (שלישי) בארצו וניתח את היכולת של מכבי תל אביב. לדברי וידורטה: "זו קבוצה מאוד פיזית עם רוטציה לא גדולה כמו של קבוצות גדולות אחרות ביורוליג, אבל עם המון איכות ויכולות אתלטיות".

וידורטה המשיך ואמר: "הם מתבססים על תרומה מבחוץ של נוריס קול ופייר ג'קסון שהם שחקנים מצוינים באחד על אחד. מייקל רול ודשון תומאס עוזרים בריבאונד. בפנים פרחוסקי הוא שחקן טוב, אבל מי שנותן את הקצב הוא אלכס טיוס שלרוב עולה מהספסל. ג'ונה בולדן הוא שחקן עם איכויות רבות שמוסר טוב מאוד".

עוד בנושא
שרון דרוקר: "אנחנו לומדים אחד את השני אבל הליגה לא מחכה"
ההזדמנות האחרונה? הפועל חולון מארחת את אולדנבורג
גלבוע/גליל החתימה את טריסטן ספורלוק

טקסוס וידורטה, מאמן ולנסיה כדורסל,. GettyImages
"בולדן שחקן עם איכויות". וידורטה/GettyImages

לסיכום אמר וידורטה: "בבית הם משחקים עם ביטחון רב, אבל לפני כמה שבועות אנאדולו אפס עשתה שם ניצחון, כך שאנחנו צריכים לקחת מהם דוגמא". ולנסיה פתחה בצליעה את עונת היורוליג שלה ומדורגת במקום ה-12 בטבלה עם מאזן של שלושה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully