וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב התנצל: "אני ובני יהודה מכבדים את ההתאחדות לכדורגל"

הבעלים של הזהובים שלח מכתב התנצלות בעקבות ההתבטאויות שלו בשבוע שעבר אחרי שהמועדון נקנס ("ההתאחדות תומכת בגזענות"). התובע ניר רשף צפוי להסתפק בכך ולא להעמיד אותו לדין

עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, שלח הבוקר מכתב להתאחדות לכדורגל בו הוא מבהיר שלא ניסה לפגוע בהתאחדות בשבוע שעבר כשתקף בפומבי את ההחלטה לקנוס את המועדון ב-20 אלף שקלים בשל הקריאות הגזעניות לעבר חלוץ עירוני קרית שמונה, אחמד עבאד.

כזכור, אוהדי בני יהודה נהמו לעבר החלוץ במשחק בין הקבוצות וכתוצאה מכך אברמוב שקל להנחות את שחקניו לא לעלות למחצית השנייה. מאז אותו אירוע קיימת מתיחות גדולה בין הבעלים לחלק מהאוהדים ואברמוב טוען שאותו קומץ מנסה לפגוע בקבוצה בכוונה. אחרי שנקבע שבני יהודה נקנסה ב-20 אלף שקל, הבעלים התבטא בחריפות נגד ההתאחדות ואף אמר שהיא "תומכת בגזענות".

בשל אותה התבטאות הוציא תובע ההתאחדות, ניר רשף, מכתב התראה לאברמוב כי אם לא יתנצל בפומבי על דבריו הוא יעמוד לדין. בהתחלה היה נראה שבעלי בני יהודה לא מתכוון להתנצל, אך הבוקר הןא כאמור שלח מכתב לרשף ובו טען כי דבריו הוצאו מהקשרם והוא התכוון לכך שבית הדין נתן ידו לקומץ המנסה לפגוע בזדון בקבוצה. בסיום המכתב אף הוסיף: "אני ובני יהודה מכבדים את ההתאחדות ואת מוסדותיה ומובן כי לא היה בדברים, שהוצאו כאמור מהקשרם, כדי לבזות או להכפיש את ההתאחדות לכדורגל ו/או מוסדותיה".

עוד בנושא:

בני יהודה מעלה את מחירי הכרטיסים בשל העונש. ההתאחדות: "אברמוב ביזה אותנו"
בני יהודה: המתיחות ביציעים גוברת, ארגון האוהדים עכשיו גם נגד אבוקסיס

המכתב של ברק אברמוב אל ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות, אתר רשמי
המכתב של אברמוב/אתר רשמי, ההתאחדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully