וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בלחץ: מאורו איקרדי וטימו ורנר מועמדים להגיע בינואר

בעקבות פתיחת העונה החלשה, בספרד מדווחים שהבלאנקוס ינסו להתחזק. כוכב אינטר שכבש 16 שערי ליגה ב-15 הופעות מקבל עדיפות על הגרמני מאחר שהוא יכול לשחק עם הקבוצה בליגת האלופות

one

פתיחת העונה הרעה של ריאל מדריד, שמרוחקת כבר שמונה נקודות מברצלונה בפסגה, הכניסה ללחץ את ראשי המועדון שעל פי דיווחים ב"מארקה" ינסה להתחזק כבר בינואר בחלוץ בעל שיעור קומה. פלורנטינו פרס נשיא המועדון נפגש במשך כשעתיים וחצי עם חוסה אנחל חבר הנהלת הבלאנקוס והשניים דנו בחיזוק אפשרי בחלון ההעברות שייפתח בעוד פחות מחודש.

שחקן אינטר מאורו איקרדי חוגג. רויטרס
בקרוב בריאל מדריד? מאורו איקרדי/רויטרס

העמדה הכי דחופה שבה ריאל מעוניינת להתחזק היא בחוד, זאת לאור העובדה שהקבוצה כבשה רק 25 שערים ב-14 מחזורים (11 פחות מברצלונה), כאשר קארים בנזמה ה-9 המוביל של הקבוצה כבש רק שני שערים בתשע הופעות בהרכב. כרגע יש שני שמות מובילים שעל הפרק - מאורו איקרדי הסקורר של אינטר וטימו ורנר חלוצה הצעיר והמוכשר של לייפציג ונבחרת גרמניה. כרגע איקרדי זוכה לעדיפות מאחר שאם הוא יצטרף בינואר הוא יוכל לשחק עם הקבוצה בליגת האלופות משום שהוא לא שיחק עם אינטר בקמפיין. איקרדי נהנה מעונת שיא באיטליה ומוביל את אינטר למקום הראשון בסרייה א' עם 16 שערים ב-15 הופעות בהרכב של הנראזורי. טימו ורנר הוא שם שעלה מספר פעמים בריאל מדריד, אך התסריט הריאלי יותר הוא שהוא שריאל תנסה לרכוש אותו רק בקיץ הבא.

ב"מארקה" מצננים את ההתלהבות מרכש אפשרי בינואר ומזכירים את העובדה שבחלון ההעברות של החורף הגיעו לקבוצה כמה פלופים כמו עמנואל אדבאיור, אנטוניו קסאנו ולוקאס סילבה שנכשלו בברנבאו בניגוד למרסלו שגם הוא הגיע לריאל מדריד בינואר באמצע העונה. אחרי שלא כבשה ב-0:0 מול בילבאו במחזור הקודם, האלופה תארח את סביליה למשחק קשה מאוד בשבת, מפגש שבו היא גם תחסר שני שחקני מפתח כמו סרחיו ראמוס וקאסמירו המושעים.

שחקן נוסף שמוזכר כמועמד חזק להגיע לריאל מדריד בעונה הבאה הוא לא אחר מאשר אדן הזאר. ב"טיימס" האנגלי מדווחים שהכוכב הבלגי של צ'לסי מסרב להאריך חוזה בקבוצה משום שהוא חושק במעבר לברנבאו בעונה הבאה. מנגד, האנגלים מקווים שזינדין זידאן לא ימשיך בבלאנקוס בעונה הבאה. זאת משום שהמנג'ר הצרפתי דוחף לצירופו של בן טיפוחיו בקיץ הבא ואם זה לא יאמן את הבלאנקוס אז הסיכוי שהזאר יסכים להמשיך בלונדון יגדל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully