וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות האחרונה? הפועל חולון מארחת את אולדנבורג

אחרי ההתאוששות בליגה, ינסו הסגולים להיכנס למאבק העלייה גם בליגת האלופות של פיב"א, כשיפגשו את הגרמנים בסיום הסיבוב הראשון (19:30, 5 לייב). בכורה אירופית לג'סטין מרטין וטי.ג'יי קליין

one

בווידאו: ניצחון הליגה של הפועל חולון על נס ציונה

הפועל חולון תגיע מחר (שלישי, 19:30, ספורט 5 לייב) לקו מחצית הדרך בליגת האלופות של פיב"א, כשתארח את אולדנבורג הגרמנית בסיום הסיבוב הראשון. אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים במפעל, לקבוצה הישראלית זו תהיה הזדמנות אולי אחרונה לסגור פערים ולהיכנס למאבק על הכרטיס לשלב הבא - או לפחות להגיע דרכו ליורופ קאפ.

ג'סטין מרטין, מכללת זבייר. AP
צפוי לערוך בכורה. ג'סטין מרטין/AP

בקבוצתו של דן שמיר צפויים שני שחקנים לערוך את הופעת הבכורה האירופית שלהם: הפורוורד ג'סטין מרטין, שהתאמן עם הסגולים במשך תקופה ארוכה והוחתם במהלך פגרת הנבחרות בעקבות פציעתו של ג'ו אלכסנדר; והמתאזרח טי.ג'יי קליין, שעבר טבילת אש מוצלחת בליגת העל עם שבע נקודות וחמישה ריבאונדים ב-14 דקות בקאמבק מול עירוני נס ציונה.

אולדנבורג, בניגוד להפועל חולון, פתחה היטב את העונה בליגת האלופות של פיב"א ונאבקת בצמרת הבית המוקדם עם מאזן 2:4. כוכביה המרכזיים הם הגארד בריון אלן (19.5 נקודות) ומיודענו הפורוורד ריקי פולדינג (16.5), ששיחק בעבר בהפועל ירושלים וכיום הוא כבר בן 35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully