וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון לא מתכוון להתפטר, ייפגש עם יעקב שחר

4.12.2017 / 23:16

אוהדי מכבי חיפה קראו לפיטוריו של המאמן, שאמר בסיום: "אני זה לא האישיו. שוב השופטים משפיעים על התוצאה. בניצול המצבים אנחנו לא עושים את העבודה". בוזגלו: "העונה שלנו לא נגמרה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

פתיחת העונה האיומה של מכבי חיפה נמשכה הערב (שני) גם בדרבי, בו הפסידו הירוקים 1:0 לאדומים. ראדו גנסארי הכניע בדקה ה-12, ולאחר שהקבוצה של גיא לוזון סיפקה החמצה אחר החמצה, כולל שער חוקי של ניקיטה רוקאביציה שנפסל בטענת נבדל מוטעית (71), היא מוצאת עצמה רחוקה לא פחות מ-12 (!) נקודות מהקבוצה הטובה של העיר. לא ייאמן.

בסיום המשחק קראו אלפים לגיא לוזון להתפטר. המאמן לא מתכוון לעשות צעד כזה וייפגש עם הבעלים יעקב שחר. בסביבתו של לוזון אמרו לאחר המשחק: "הוא חושב שהוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהבוץ, אין לו כוונה להתפטר".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ניצחה את מכבי חיפה 0:1 בדרבי ועלתה לפסגת ליגת העל
ניר קלינגר מאושר: "עשינו ניצחון ענק, אין סיבה שלא נמשיך כך"
תמאש 8, קדוש 7, דמארי 4, ורמוט 3: ציוני הדרבי החיפאי

הפועל חיפה חוגגת/ברני ארדוב

המאמן עצמו אמר: "זה היה אחד המשחקים המתסכלים והמאכזבים בקריירה שלי. כבשנו גול חוקי ופסלו לנו בגלל נבדל שלא היה. זה שבוע שני ברציפות שהשופטים משפיעים על התוצאה, גם בנתניה בפנדל שלא היה וגם פה. השחקנים ניסו הכל. היינו צריכים לנצל את המצבים אליהם הגענו כדי לנצח. לצערי בכל מה שקשור לניצול מצבים אנחנו לא עושים את העבודה כרגע. יש אלף סיבות ואף לא תירוץ אחד. כואב על הקהל והשחקנים שעשו הכל".

על המשך דרכו במועדון אמר המאמן: "אסור לוותר אף פעם, אני לא חושב בכיוון כזה שהעונה נגמרה. אני זה לא האישיו, האישיו זה הקבוצה".

מאור בוזגלו הוסיף: "בסופו של דבר אנחנו מתעסקים בספורט ויש מנצחת ומפסידה. האכזבה מאוד גדולה. הקהל הולך הביתה מאוכזב וזו הנקודה. אנחנו השחקנים צריכים לקחת יותר אחריות. מכבי חיפה שלטה אבל חסר לנו הקילינג אינסטינקט. צריך להשתפר. בתקופות כאלו צריכים להישאר ביחד. העונה עוד לא נגמרה. אנחנו מודעים למצב שלנו אך לא נוריד את הראש. צריך לעבוד יותר קשה ולשפר את הדברים בהם אנחנו לוקים. העונה מבחינתי רק התחילה. אני לא יכול להצביע על משהו אחד בקבוצה. יש הרבה אלמנטים שאפשר לשפר. צריך להיות יותר ריאלי ולא לחשוב על חיפה של פעם. חיפה היא קבוצת אמצע טבלה שרוצה להשתפר. אני אופטימי ומאמין בעצמי ובקבוצה. אני יכולה להגיד לך שאנחנו קבוצה מאוד בריאה וזה המבחן שלנו. צריכים להישאר ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully