וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו עם הפרישה: דרק רוז טס לקליבלנד וישוב בקרוב לאימונים

כשבוע לאחר שדווח כי קיים חשש להמשך הקריירה שלו, הרכז בן ה-29 שנעלם למספר שבועות בשל פציעה בקרסול המשיך בהליך השיקום שלו. הג'נרל מנג'ר: "נמשיך להעניק לו תמיכה וסבלנות"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

בשבוע שעבר דווח בארצות הברית שדרק רוז שוקל את המשך הקריירה שלו. הרכז בן ה-29 שעבר כל כך הרבה פציעות לאורך הקריירה נפצע שוב, הפעם בקרסול לפני קצת פחות מחודש, והתנתק מחבריו לפני כשבועיים, כשעתידו לוט בערפל.

אלא שכעת הגיעו חדשות טובות, כשקליבלנד הודיעה שרוז עתיד לשוב ולהצטרף בקרוב אל הקאבס: "החל מהיום הוא ימשיך את הליך השיקום שלו במתחם האימונים, כצעד לפני חזרתו לקבוצה. מצבו יוערך כשתגיע העת לשובו לפרקט".

הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן הוסיף: "זו היתה תקופה מאוד מאתגרת וקשה לדרק. נמשיך להעניק לו את התמיכה והסבלנות עד שיצטרף אל חבריו לקבוצה וישוב לפרקט".

לפני יומיים סיפר לברון ג'יימס שלא דיבר עם רוז כבר מספר שבועות. "כשהוא יהיה מוכן להגיד לנו מה קורה, נהיה מוכנים לזה", אמר קינג ג'יימס. "אתה אף פעם לא רוצה להאיץ במישהו שעובר תהליך כזה. אנחנו לא זקוקים לתשובה ממנו. אנחנו רוצים שיהיה במצב הכי טוב שהוא יכול להיות, קודם כל מחוץ לפרקט ורק אז על הפרקט".

עוד בנושא:

נווה מדבר: המסע הטרנס אטלנטי של ג'ואל אמביד מאנונימיות לכוכבות
ג'יימס הארדן: "יש לנו מטרה אחת ויחידה העונה - זכייה באליפות"
גולדן סטייט גברה 95:123 על מיאמי, 10 נקודות ו-5 ריבאונדים לכספי

שחקן קליבלנד קאבלירס דרק רוז. AP
חדשות טובות. רוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully