וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקיטה רוקאביציה באנקר אצל גיא. הוא מצפה שקאיו יחזיר לו הערב"

4.12.2017 / 10:56

אחרי ההפתעה בהרכב מכבי חיפה, גיא לוזון מקווה שהברזילאי יחזיר לו על האמון בדרבי. שחקנים: "הגיע הזמן שהקבוצה תצא מהבינוניות, ניצחון יחזיר את הקומץ אלינו". אירועים שיתקיימו באזור סמוך למשחק יובילו לעומס. כתובות נגד הפועל במתחם בקרית חיים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה אתמול (ראשון) את ההכנות האחרונות לקראת הדרבי הערב (21:00, ספורט 5) לפניו יערוך גיא לוזון אסיפה קצרה עם השחקנים. במועדון מרגישים כי ניצחון הערב, שיחזיר את הקבוצה למאבק מחודש על מקומה בצמרת, חשוב לא רק עבור האוהדים, אלא גם לפני סדרה של שני משחקי בית, מול הפועל אשקלון (משחק שינעל את הסיבוב הראשון) ובני יהודה, שיוכלו לקדם משמעותית את הקבוצה בטבלה. "הגיע הזמן שהקבוצה תצא מהבינוניות ותוכיח שהיא מסוגלת לספק יכולת שמצדיקה את הסגל העמוס שנבנה כאן בקיץ. יש לנו כאן הזדמנות נהדרת לצאת לדרך חדשה ולהחזיר גם את הקומץ אלינו", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא:

הפועל חיפה - מכבי חיפה: קאיו תורגל במפתיע, גם גלזר יפתח
רמי גרשון: "לא עומדים בציפיות שהצבנו. להצהיר על אליפות זה חסר בסיס"
עומר דמארי: "הפועל חיפה אף פעם לא מגיעה לדרבי כפייבוריטית"

שחקן מכבי חיפה, קאיו. ברני ארדוב
"חייב להוכיח שהוא מצדיק את ההשקעה". קאיו/ברני ארדוב

כזכור, אתמול התברר שגיא לוזון החליט לכלול בהרכב את קאיו, מה שהפתיע את השחקנים. הברזילאי מאוד מאכזב עד עכשיו, אבל המאמן עדיין סבור שאפשר להוציא ממנו הרבה יותר. לוזון שקל לספסל את אחד הבכירים, אך העדיף לבסוף להשאיר ביציע את אופיר מזרחי ולאפשר לו מנוחה נוספת. "קאיו חייב להוכיח שהוא מצדיק לפחות חלק מההשקעה. אף אחד לא חשב שהוא יפתח בהרכב אחרי מה שראינו בגביע הטוטו. ניקיטה רוקאביציה הוא הבאנקר של גיא. הוא העדיף את קאיו והוא מצפה שיחזיר לו הערב על האמון שהוא נותן בו", אמרו בקבוצה. גיורגי קוסטדינוב יתופקד שוב כקשר אחורי. מאז השיחה עם לוזון עושה רושם שהקשר מאוד מרוצה מהשינוי בעמדה שלו, בה שיחק בלבסקי סופיה.

אוהד לויטה, שלא שיחק מול עכו מסיבות לא מקצועיות והרשים מאוד במשחק האחרון בזכות פציעה של עומרי גלזר, יראה שוב את המשחק מהספסל. האפשרות שיעזוב תלויה בעיקר בהצעה שיקבל, משום שהשוער לא מתכוון להתפשר ולעבור קבוצה אם יצטרך להתחרות מחדש על עמדה השוער הראשון. "המצב הזה לא פשוט עבורו, בינתיים הוא בעיקר שומר בבטן ונותן לזמן לעשות את שלו", אמרו חבריו לקבוצה. מוחמד עוואד שוב לא נכלל בסגל. במועדון מתעקשים שיישאר בינואר, אך ככל שהזמן עובר מתחזקת אצל השחקן הדעה שכדאי לו לחפש יעד חדש.

עוד באותו נושא

גרשון: "לא עומדים בציפיות שהצבנו. להצהיר על אליפות זה חסר בסיס"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין יהיו הרוב. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

הבוקר גילו אנשי הפועל חיפה כתובות שרוססו במתחם בקרית חיים. בין היתר נכתב: "רובי מת" ו"אין הפועל בחיפה". בהפועל חיפה אמרו: "יש מצלמות במתחם והמרססים יאותרו. אנחנו מגנים את התופעה אבל מתרכזים במשחק".

20 אלף צופים הבטיחו את מקומם למשחק הערב. אוהדי הפועל רכשו 5,500 כרטיסים ועוד 2,000 מנויים יגיעו. מכבי חיפה תביא 12,500 אוהדים למגרש ויהיה לה רוב דומיננטי ביציעים. הקופות ייפתחו הערב בשעה 18:00 ושעה מאוחר יותר, שעתיים לפני שריקת הפתיחה, ייפתחו גם השערים. בשני המועדונים חוששים מאוד שבעיית חניה באזור. הסיבה: שלושה אירועים שנערכים באזור במקביל, ובעקבותם תהיה מצוקת חניה. "מי שלא רכש כרטיס חניה מראש, לא יוכל לחנות באזור", אמרו הבוקר במכבי והפועל חיפה, שם ממליצים לאוהדים להגיע במטרונית (קו 1) שייצא מאזור הקריות סמוך לשעה בה ייפתחו הקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully