וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור מאוכזב ממעמדו. "מימר לא סופר אותו כחלק מהרוטציה"

4.12.2017 / 7:46

החלוץ שתרם שני שערים ובישול העונה בליגה שוב לא שותף, ומתורגל באימונים כשחקן כנף. ביקורת: "הקבוצה לא מגיעה למצבים. מימר רצה לשמור על התיקו. צעירי חסר". גל לוי יושאל בינואר

יוסי ציפקיס

יובל אבידור מאוכזב מאוד ממעמדו במכבי פתח תקוה, כך סיפרו אתמול שחקנים בקבוצה לאחר ה-0:0 מול רעננה, במהלכו ביצע המאמן שרון מימר שלושה חילופים והשאיר את החלוצים על הספסל. אבידור, שכבש שני שערי ליגה ובישל אחד והוסיף שער ובישול בגביע הטוטו למרות מיעוט הדקות שהוא מקבל, לא ראה דשא מאז הפגרה. באימון המסכם תורגל אבידור בהרכב השני, אך שחקנים סיפרו כי גם אז תורגל בעמדת הכנף, ולא בעמדה בה היה רוצה לשחק. "הוא תרם בכל פעם שנכנס, אבל כנראה ששרון פשוט לא סופר אותו כחלק מהרוטציה בשלב הזה, וחבל", אמר אחד מחבריו בקבוצה. אם המצב לא ישתנה, במועדון עשויים ליזום שיחת הבהרה בין החלוץ למאמן. במועדון החליטו להשאיל את הקשר גל לוי, שלא מקבל דקות, בחלון ההעברות שיפתח בסוף החודש.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה והפועל רעננה נפרדו ב-0:0 חלש
היום בליגה הלאומית: הפועל תל אביב תחזור לפסגה?

יובל אבידור שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
"הוא תרם בכל פעם שנכנס". יובל אבידור/יוסי ציפקיס

ביקורת רבה הושמעה בסיום המשחק אתמול. "זה היה המשחק הכי משעמם העונה. לא הגענו למספיק מצבים, רעננה התאימה את עצמה ליכולת שלנו ולא ניסתה לנצח. החילופים העידו על כך ששרון רצה לשמור על התיקו", אמרו. בקבוצה מרגישים שתומאש סיבוק מגלה שיפור מסוים, אולם זאת עדיין לא היכולת לה מצפים ממנו. סוטיריס ניניס נכנס אתמול כמחליף. היווני לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת מאז וזאת הקבוצה השניה שלו העונה, ומימר חוזר לתת לו דקות בתקווה שישפר את רמת האגרסיביות שלו. "אין מה לומר על משחק כזה, פשוט צריך להמשיך הלאה", סיכמו במועדון. "חבל מאוד שלא נצמדנו לחלק העליון, כי הייתה לנו הזדמנות טובה לעשות את זה. לירוי צעירי היה חסר מאוד אתמול, הרגשנו את זה בהנעת הכדור ובאגרסיביות". ביום שני הבא תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, במשחק שינעל את הסיבוב הראשון. היא תפתח את הסיבוב הבא במשחק בית נוסף, מול מ.ס אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully