וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ניצחון גדול, לעולם לא נהיה אנדרדוג בישראל"

3.12.2017 / 22:43

מאמן מכבי ת"א אהב את ההופעה בירושלים ופרגן לפייר ג'קסון: "אין לי בעיה שינצח משחקים לבד". הרכז: "ניצחון חשוב מאוד". מאור: "מקווה שהמשחק הזה לא ישפיע עלינו לקראת בודוצ'נוסט"

ברני ארדוב

הקלאסיקו הראשון של העונה בליגת העל הסתיים עם נוקאאוט של מכבי תל אביב שסוף סוף ניצחה את הפועל ירושלים באולם שלה עם 71:88 מוחץ ושמרה על מאזן מושלם. פייר ג'קסון היה גיבור הניצחון עם מחצית שנייה אדירה שהובילה ל-18 נקודות ו-10 אסיסטים. מנגד, ג'רום דייסון היה איום (3 נקודות, 1 מ-14 מהשדה!) ובלי הכוכב שלה לירושלים לא היה הרבה סיכוי לנצח, בטח לא במחצית שנייה בה היא קולעת 24 נקודות בלבד.

עוד בנושא:

פייר ג'קסון להט, מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הקלאסיקו הראשון נצבע צהוב/ברני ארדוב

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון, שקלע 18 נקודות והוסיף 10 אסיסטים: "היה חשוב מאוד, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל אמרו לי שזה משחק חשוב מאוד ורצינו לנצח. האוהדים שלנו עודדו אותנו חזק ואני רוצה להודות להם".

נבן ספאחיה אמר: "עשינו כמה התאמות במחצית מבחינה הגנתית במחצית השנייה, לחטוף 47 נקודות במחצית הראשונה זה לא משהו שמתאים לנו. הפועל ירושלים יריבה גדולה, זה אולם מדהים, הקהל גדול ויש אווירה של יורוליג. אבל כל ניצחון הוא רק ניצחון. פייר הוא שחקן כישרוני, יש לו ביטחון ושחקנים כאלה יכולים לנצח משחקים לבד. אין לי בעיה כשהוא מנצח במשחקים לבד".

במסיבת העיתונאים הוסיף מאמן מכבי תל אביב: "משחק מושלם לפי הסטטיסטיקה. התאמנו את עצמנו הגנתית במחצית השנייה, דאגנו שליאור והאוול לא יקלעו יותר. ניצחון גדול, הפועל קבוצה נהדרת עם קהל נהדר. לעולם לא נהיה אנדרדוג בישראל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
MVP. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור אמר: "החטאנו כמה זריקות טובות בתחילת הרבע השלישי, מגיע קרדיט למכבי תל אביב ששדרגה את ההגנה שלה ולא נתנה לנו לאחר מכן להגיע לקליעות נוחות. אנחנו יודעים שאנחנו לא קבוצת ריבאונד מדהימה והמספרים מראים את זה. האנשים ניסו לעשות את הכי טוב שהם יכולים. המשחק לא שטף וזה הוליד מתפרצות בצד השני ולא יכולנו לעצור את זה. הפועל ירושלים יכולה לנצח גם אם ג'רום דייסון במשחק לא טוב, מסרנו 17 אסיסטים במחצית הראשונה. אוסטין דיי שחקן כישרוני מאוד שיצטרך למצוא את עצמנו בתוך השיטה שלנו, התפקיד שלי הוא לדחוף אותו כדי שייתן לנו את המיטב בשני הצדדים. אני מקווה שהמשחק הזה לא ישפיע עלינו לקראת בודוצ'נוסט, יש לנו חדר הלבשה חזק ומנוסה ואני מאמין שנלמד מזה".

במסיבת העיתונאים הוסיף מאור: "שתי מחציות שונות בתכלית, השטף שאהבנו במחצית הראשונה לא הגיע בשני. מגיע למכבי קרדיט. בר טימור מחלים הוא לא במאה אחוז ולכן הוא לא שיחק הערב. העבודה שלא שיחקנו שבועיים פגעה בשטף שלנו. השחקנם שלנו קשוחים תמיד, פשוט לא מצאנו את השטף שלנו ולא הצלחנו לייצר מומנטום".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully