וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה שפול פוגבה ישחק מולנו בשבוע הבא"

אחרי שהשוותה את שיא הפרמיירליג בניצחונות רצופים, מנצ'סטר סיטי כבר חושבת על הדרבי. הקטלוני: "זה ניצחון גדול שהראה מי אנחנו, נצטרך לדאוג שיונייטד לא מקבלת הרבה מצבים נייחים"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
סיטי שלו שוברת שיאים. פפ גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי פשוט לא עוצרת. המכונה של פפ גווארדיולה גברה הערב (ראשון) 1:2 על ווסטהאם אחרי שחזרה מפיגור, בזכות שער של דויד סילבה בדקה ה-83. זה היה המשחק השלישי ברציפות בו הסיטיזנס כבשו שער ניצחון מאוחר (במשחקים הקודמים זה היה בדקות ה-88, 84 ו-96), והפעם השלישית בשבוע האחרון בה ניצחו באותה התוצאה, כאשר כל זה מגיע שבוע בדיוק לפני הדרבי הלוהט מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפרד.

בואו נדבר קצת על שיאים, כי נראה שסיטי של השנה בהחלט עומדת לשבור כמה כאלה. הניצחון על הפטישים היה ב-13 שלה ברציפות בליגה, והיא השוותה את שיאן של פרסטון, סנדרלנד (שתיהן ב-1891/92), ארסנל (2001/02) וצ'לסי (בעונה שעברה) - לכמות הניצחונות הרצופים שמושגים באותה עונה. ארסנל ניצחה 14 פעמים ברצף ב-2002, אך זה קרה על פני שתי ענות שונות. חוץ מזה, מדובר בפתיחה הכי טובה אי פעם בפרמיירליג אחרי 15 מחזורים (סיטי שמטה רק שתי נקודות) - כמו זו של טוטנהאם ב-1959/60.

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי נחלצה מפיגור וגברה 1:2 על ווסטהאם
ספרד: ולנסיה הפסידה 1:0 לחטאפה ופספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה
איטליה: אינטר הביסה את קייבו ועלתה לפסגה, שוער בנבנטו הביך את מילאן

"פתחנו טוב מאוד אבל איבדנו את הסבלנות שלנו", אמר גווארדיולה בסיום, "לא הצלחנו להכניס קצב למשחק כי בכל פעם שהכדור היה אצל אדריאן (שוער ווסטהאם) לקח לו 30 שניות לבעוט. זה היה דומה למשחקים האחרונים שלנו, במחצית השנייה כבר ידעתי שנבקיע. לחצנו עליהם חזק. הם שיחקו עם עשרה שחקנים בתוך הרחבה וזה היה כמעט בלתי אפשרי לעבור אותם. זה ניצחון גדול שהראה מי אנחנו. כשמצופפים נגדך ככה צריך לנסות לפתור את זה. שיחקנו עם שני חלוצים במחצית השנייה וזה עזר, זה היה שיעור גדול עבורי".

"דיברנו הרבה על הגנה נגד מצבים נייחים אבל הם גבוהים יותר", הוסיף, "זה יהיה כך שוב בשבוע הבא נגד יונייטד, אז נצטרך לדאוג שלא היו להם הרבה מצבים נייחים. הייתי רוצה שפוגבה ישחק מולנו בשבוע הבא כי אני אוהב לפגוש את השחקנים הכי טובים שיש".

מאמן הפטישים, דייויד מויס: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד אבל שיחקנו מול קבוצה מצוינת, ואני חושב שבדקות רבות תסכלנו אותם ובמחצית הראשונה היינו הקבוצה המסוכנת יותר. חבל שלא לקחנו כלום מהמשחק, אבל אני מרוצה משחקנים".

אדריאן, שהיה נהדר לאחר ששיחק במקומו של ג'ו הארט, שלא היה יכול לשחק לנגד הקבוצה ממנה הוא מושאל, אמר: "בסופו של דבר זה הפסד, אז אני לא יכול לשמוח בכלל. אבל הטרדנו אותם, שמרנו טוב ויצאנו למתפרצות. היו לנו מצבים טובים לסיים ב-2:2. אני משתדל לתת את הטוב ביותר שלי בכל פעם שאני משחק. מקווה שאקבל יותר הזדמנויות בהמשך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully