וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 71:88 בארנה

אחרי מחצית ראשונה צמודה, השתלט פייר ג'קסון (18 נקודות ו-10 אסיסטים) על הקלאסיקו הראשון של העונה ודאג שהצהובים יישארו מושלמים בליגה. האוול קלע את כל ה-20 שלו במחצית הראשונה, מופע אימים לדייסון (1 מ-14 מהשדה)

one

מכבי תל אביב צלחה הערב (ראשון) את קלאסיקו הראשון העונה, כשהביסה את הפועל ירושלים 71:88 ושמרה על מאזנה המושלם. הקבוצה של נבן ספאחיה הוכיחה פעם נוספת שלפחות אחרי שמונה מחזורים, היא הטובה ביותר בליגת העל, וביום חמישי היא תקווה להמשיך במומנטום כשתארח את ולנסיה. ירושלים, מנגד, תתארח ביום רביעי אצל בודוצ'נוסט פודגוריצה למשחק חשוב מאוד ביורוקאפ.

המחצית הראשונה הציגה מעט מאוד הגנות וריצ'רד האוול אחד, שקלע 20 נקודות ב-15 דקות. בדיעבד, היו אלה 20 הנקודות היחידות שלו במשחק. כך או כך, הצהובים נותרו קרובים ועם הירידה לחדרי ההלבשה הראה לוח התוצאות על 46:47 למארחת. ברבע השלישי לחצו פייר ג'קסון ומייקל רול על הדוושה, ספאחיה ראה כיצד השחקנים שלו טסים ליתרון דו-ספרתי, ורק מגדילים אותו עוד ועוד עד הסיום, בדרך לניצחון ליגה ראשון בארנה מאז אפריל 2014.

ג'קסון היה גיבור הניצחון עם מחצית שנייה אדירה שהובילה ל-18 נקודות ו-10 אסיסטים. אלא שגם מלבדו, כמעט כל שחקן שעלה לפרקט תרם (היחיד שלא היה יובל זוסמן), כולל כרם משעור. מנגד, בערב כל כך מסויט של דייסון (3 נקודות, 1 מ-14 מהשדה!) לירושלים לא היה הרבה סיכוי לנצח, בטח לא במחצית שנייה בה היא קולעת 24 נקודות בלבד.

עוד בנושא:

"הוא עשה טעות, לא היה לו סיכוי": כיצד נדחק כרם משעור לפאתי הספסל של מכבי תל אביב?

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
בעל הבית. ג'קסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, סטראטוס פרפרוגלו, אוסטין דיי וריצ'רד האוול, בעוד מכבי תל אביב העלתה את פייק ג'קסון, ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול, איתי שגב וג'ונה בולדן. האוול קלע 6 מ-8 הנקודות הראשונות של המארחת, דשון תומאס העניק לצהובים יתרון ראשון - 11:13, האוול הגיב בחמש נקודות רצופות, ואקורד הסיום של הרבע הראשון היה שייך לנוריס קול, שצלף על הבאזר וקבע 20:22 לאורחת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ריצ'רד האוול שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצגה במחצית הראשונה, נעלם במחצית השנייה. האוול/ברני ארדוב

רבע 2:

ליאור אליהו סיפק דקות טובות מאוד והעלה את ירושלים ל-24:26. אוחיון צלף מחוץ לקשת, ג'קסון ענה עם שלשה משלו, האוול הנפלא שוב קלע חמש רצופות, כרם משעור קם מהספסל וסיפק חמש נקודות רצופות (ונדירות) משלו, אך מנגד צלף פרפרוגלו מהפינה והעלה את הירושלמים ל-39:43. משעור ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על האוול והעסק התחמם במעט, ובמחצית הוליכו האדומים 46:47, בעיקר בזכות 20 של האוול.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הכל התחבר במחצית השנייה/ברני ארדוב

רבע 3:

הנקודות הראשונות של ירושלים ברבע השלישי הגיעו בחלוף שלוש דקות וחצי. דייסון החטיא זריקה אחר זריקה, ג'קסון יצלו זאת כדי לצלוף שלשות, בולדן ותומאס הצטרפו לחגיגה והעניקו לצהובים יתרון שיא של 55:67. הלפרין עצר את המומנטום עם שלשה, אך דיברתולומאו ענה עם שלשה משלו ועם העליה לרבע האחרון הוליכה מכבי תל אביב 58:70.

ג'ונה בולדן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סיפק דאנק יפה. בולדן/ברני ארדוב

רבע 4:

ירושלים ניסתה לחזור לעניינים. דיי צלף שלשה והוריד ל-72:61, טיוס ענה באלי-אופ. אחרי 0 מ-10 מהשדה, דייסון סוף סוף מצא את הטבעת, ג'קסון השיב עם סל ועבירה והוסיף אסיסטים לתומאס, שקבע 64:81. ג'קסון הנהדר הפך את זה ל-66:86, ותוצאת הסיום הראתה על 71:88 מוחץ למכבי תל אביב.

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב מול אוסטין דיי שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקפטן פתח בחמישייה. שגב מול דיי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון 18 ו-10 אסיסטים, דשון תומאס 12, מייקל רול 10, אלכס טיוס 10 ו-8 ריבאונדים, ג'ונה בולדן 9 ו-12 ריבאונדים, נוריס קול 8, ג'ייק כהן 7, ג'ון דיברתולומאו 5, כרם משעור 5, איתי שגב 4. יובל זוסמן שותף (6 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ריצ'רד האוול 20, ליאור אליהו 12, אוסטין דיי 10, יותם הלפרין 8 ו-6 אסיסטים, סטראטוס פרפרוגלו 8, יוגב אוחיון 6, ג'רום דייסון 3 (0 מ-6 ל-2, 1 מ-8 ל-3), אלן אומיץ' 2, קיילין לוקאס 2.

יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פוגש את האקסית. אוחיון שומר על דיברתולומאו/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. ברני ארדוב
ברוכים השבים. משעור/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
דקות טובות ברבע השני. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully