וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות למונס דאבור בתיקו דרמטי, 90 דקות לעומרי אלטמן בהפסד

הישראלי לא הצליח למצוא את הרשת, קבוצתו ספגה 1:1 בדקה ה-94 מאוסטריה וינה אך שבה לפסגה. פנאתינייקוס קיוותה לנצח לראשונה אחרי שלושה משחקים, אך נכנעה 1:0 לפאניוניוס. ניצחון דרמטי לרוני לוי ואריאל הרוש, שעלו לפסגה בקפריסין, 17 דקות לבן חיים

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
איבוד נקודות דרמטי. דאבור/רויטרס

פנאתינייקוס ממשיכה לאכזב בליגה היוונית, והיום (ראשון) ספגה הפסד ביתי 1:0 לפאניוניוס, משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון בליגה היוונית. עומרי אלטמן פתח, שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-73. גם היריבה הגיעה אחרי תקופה בה לא הצליחה לנצח, אך יצאה מההתמודדות עם ידה על העליונה.

* מונס דאבור השלים 90 דקות אך לא הצליח למצוא את הרשת הפעם. קבוצתו, רד בול זלצבורג, שבה לפסגה על אף 1:1 עם אוסטריה וינה, שהשוותה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

* אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש השיגה ניצחון דרמטי נוסף בליגה הקפריסאית, הפעם 0:1 על נאה סלאמיס, המדורגת 13 ערב המחזור, בזכות פנדל בדקה ה-90. השוער השלים 90 דקות, קבוצתו עלתה זמנית לפסגה.

* ספרטה פראג הביסה 0:3 את מלאדה בולסלאב במסגרת הליגה הצ'כית, טל בן חיים עלה מהספסל בדקה ה-73 כאשר תוצאת הסיום כבר נקבעה.

* קני סייף ישב על הספסל ולא שותף ב-0:1 של גנט בחוץ על זולטה וארחם, אצלה בן רייכרט לא נכלל בסגל. ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל של המוליכה הבלגית קלאב ברוז', שסיימה ב-2:2 בחוץ מול אופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully