וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם ב-3,268 יום: המסע של יוגב אוחיון

3.12.2017 / 16:02

אחרי שישה הפסדים רצופים, הרכז החדש-ישן של הפועל ירושלים ינסה לנצח את מכבי תל אביב בפעם הראשונה זה תשע שנים. לראשונה מאז הקדנציה הקודמת של נבן ספאחיה: לצהובים אין אקס אדום בסגל. מאחורי הק?ל??עים של הקלאסיקו הישראלי

one

בעוד שבועיים וחצי ימלאו תשע שנים להדחתה האחרונה של מכבי תל אביב מגביע המדינה. זה קרה ב-22 בדצמבר 2008: הצהובים הצפינו לעין שרה וברחו ל-12 נקודות יתרון מול עירוני נהריה, אבל הפסידו 99:85 ונפרדו מהתואר כבר בשמינית הגמר. לראשונה, פיני גרשון איבד אז תואר מקומי במועדון.

ארון מגי ורביב לימונד קלעו 25 ו-16 נקודות בהתאמה מול הקבוצה שבמדיה עוד ישחקו באותה עונה, ויוגב אוחיון הצטיין בדרכו הייחודית עם שבע נקודות, תשעה אסיסטים וארבע חטיפות. אלא ש-3,268 ימים חלפו, ומאז לא הצליח הרכז לנצח את מכבי; את רוב הזמן הזה העביר, כמובן, בגופייה מספר 12 בהיכל, אבל בכל זאת הוא סוחב על הגב שישה הפסדים רצופים מולה - במהלכם נתקע על 4.8 נקודות ב-9 מ-36 מהשדה.

הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) יפגוש אוחיון לראשונה את האקסית המיתולוגית מאז עזב אותה. שש שנים ותשעה חודשים עברו מאז עלו הצהובים למשחק כלשהו ונתקלו בו כיריב - ורבים מהמבטים יופנו באופן טבעי לעברו. יותם הלפרין וליאור אליהו ניצחו את מכבי במפגשם הראשון נגדה במדי ירושלים, האם גם הוא מסוגל ללכת בעקבותיהם?

עוד בנושא

"הוא עשה טעות, לא היה לו סיכוי": כיצד נדחק כרם משעור לפאתי הספסל של מכבי תל אביב?
ג'ייק כהן: "לא צריך להיות הרבה בזמן במכבי כדי להבין כמה המשחק הזה גדול"
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:95 את מכבי ראשון לציון

שחקני עירוני נהריה ארון מגי, יוגב אוחיון מול שחקן מכבי תל אביב יניב גרין. אדריאן הרבשטיין
יוגב אוחיון במהלך הניצחון ההוא/אדריאן הרבשטיין

ומן האקס הצהוב בצד האדום, לאקס האדום שיחסר בצד הצהוב: החלטתה של מכבי תל אביב לגרוע מהסגל למשחק את ארט פראחוסקי עברה בשקט מופתי ובאפס הפתעה. על אף יכולתו הטובה בניצחון על ז'לגיריס קובנה, היא הייתה מתבקשת; אלא שהיא עומדת לשבור מסורת בת עשר שנים.

דבר כזה לא קרה כבר עשר שנים וחצי: לראשונה מאז 31 במאי 2007, מכבי תעלה למשחק מול ירושלים, מבלי שיהיה לה שחקן שהופיע בעבר במדי היריבה המושבעת.

מתי זה קרה בפעם האחרונה? בגמר הפיינל פור ב-2007, ההוא שבו ג'יימי ארנולד קלע את סל האליפות כשעל השעון 2.2 שניות; ההוא שבו סמי בכר הפך לשנוא נפשם של האוהדים בבירה; ההוא שבו מאיר טפירו מירר בבכי על הספסל בגלל ההפסד הצפוי, כשקבוצתו בכלל צועדת ביתרון; ההוא שבו סיים נבן ספאחיה את הקדנציה הראשונה שלו ביד אליהו. לו המשחק היה מסתיים אחרת, ספק אם היה זוכה לקדנציה שנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון. נועם מושקוביץ
יילך בעקבות הלפרין ואליהו? יוגב אוחיון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully