וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "לא צריך להיות הרבה בזמן במכבי כדי להבין כמה המשחק הזה גדול"

3.12.2017 / 10:20

פורוורד מכבי תל אביב משוכנע שגם השחקנים החדשים במכבי תל אביב מכירים בחשיבות המפגש מול הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5): "כל השחקנים שלנו כבר לקחו חלק במשחקים גדולים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

דריכות גבוהה במכבי תל אביב לקראת המפגש מול הפועל ירושלים בארנה (21:00, ספורט 5). הצהובים נמצאים במאזן מושלם אחרי שבעה מחזורים, וזוכרים היטב את ההפסדים הצורבים שספגו מהיריבה הירושלמית בשנים העגומות האחרונות שחוותה הקבוצה. לכן במכבי רואים במשחק הערב אפשרות להעביר מסר להמשך העונה.

דיאנדרה קיין וארטיום פראחוסקי לא יירשמו, בעוד נוריס קול ינסה להמשיך את היכולת הטובה שהציג מול ז'לגיריס ביום חמישי האחרון. ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק: "כל השחקנים במכבי כבר שיחקו במשחקים גדולים בעבר. אנחנו יודעים עד כמה המשחק חשוב. אתה לא חייב להיות בפעם הראשונה במכבי כדי להבין עד כמה המשחק הזה גדול. אני בטוח שכולם יתנו הכל".

לשאלה האם יש לו מוטיבציה מיוחדת לקראת מהמפגש, בגלל עברו עם הפועל ירושלים (כהן חתם בירושלים בקיץ 2015, אך הושאל לאריס סלוניקי ושוחרר כשנה לאחר מכן מבלי ששיחק בקבוצה), השיב כהן: "זה רק עסק, אי אפשר לקחת דברים אישית. זה קרה בעבר אני מבטיח שאני רוצה לנצח את המשחק הזה כמו כל משחק".

המתאזרח התייחס גם לריצ'רד האוול: "הוא שחקן מוכשר, חשוב לגרום לו להרגיש לא בנוח, כי אם הוא נכנס לקצב קשה לעצור אותו. ננסה להוציא אותו מאזור הנוחות ולגרום לו לעשות דברים שהוא לא רוצה לעשות. שיעשה את האופציה השנייה והשלישית שלו".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יותם רונן
פתאום הוא נחשב לוותיק. ג'ייק כהן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully