וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של אומטיטי: ברצלונה תאיץ את המגעים עם יירי מינה

ברצלונה נערכת מחדש בעקבות הפציעה המדאיגה של הבלם המצטיין: הקולומביאני של פלמייראס "כבר על סף סיכום", קוליבאלי על הכוונת לקראת ינואר, וגם העזיבה של מסצ'ראנו לסין בהמתנה

one

ברצלונה איבדה אמש (שבת) נקודות יקרות במרוץ האליפות כשסיימה ב-2:2 עם סלטה ויגו, אבל אלו לא הבשורות הרעות עבורה: הבלם המצטיין סמואל אומטיטי מתח את שריר הירך האחורי, הוחלף, וזמן קצר לאחר מכן הקבוצה הודיעה כי הוא ייעדר כחודשיים מהמגרשים, מה שימנע ממנו לקחת חלק בקלאסיקו בעוד שלושה שבועות.

הפציעה של אומטיטי מצטרפת לשורה של בעיות בחוליה ההגנתית של הקבוצה: חבייר מסצ'ראנו פצוע, ועל פי דיווחים בתקשורת המקומית, אמש הוא הודיע סופית לראשי המועדון כי בכוונתו לעזוב בינואר, ככל הנראה לטובת הצעה כספית נדיבה מסין. ברצלונה כבר מודעת זמן מה לאפשרות שהארגנטינאי הוותיק, אחד מחבריו הטובים של ליאונל מסי בקבוצה, יעזוב בקרוב. אולם כעת, בעיקר לאור הפציעה של אומטיטי, היא עלולה להערים עליו קשיים. ב"ספורט" הקטלוני נטען כי מעברו לסין מוקפא בשל מצבת שחקני ההגנה הדלילה.

עוד בנושא

ברצלונה וסלטה ויגו נפרדו ב-2:2 דרמטי, סמואל אומטיטי נפצע
ברצלונה אישרה: אומטיטי ייעדר כחודשיים, יחמיץ את הקלאסיקו
ריאל שוב לא ניצלה את ההזדמנות: סיימה ב-0:0 עם בילבאו
ראמוס שבר את שיא ההרחקות, זידאן: "העונה אין לנו מזל"

חאבייר מסצ'ראנו ברצלונה. AP
בדרך החוצה? מסצ'ראנו/AP

במקביל מכינה ברצלונה שתי חלופות: ירי מינה בן ה-23, בלם פלמייראס, כבר היה במגעים עם הקבוצה לאחרונה וכעת הם צפויים להיות מואצים. על פי חלק מכלי התקשורת, מרבית התנאים של מינה כבר סוכמו והוא יצטרף בחודש ינואר הקרוב.

אופציה נוספת וקצת פחות ריאלית לחלון הקרוב היא החתמתו של קאלידו קוליבאלי מנאפולי. הסנגלי/צרפתי בן ה-26, שנחשב לאחד מאבות ההצלחה של מוליכת הליגה האיטלקית, מחוזר על ידי בארסה תקופה ארוכה, ונראה שהיא מוכנה לשלם סכום גבוה כדי להנחיתו. כך או כך, נראה שצירופו, אם יצא לפועל, יתרחש רק בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully