וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי נתניה: "הפגרה עשתה לנו לא טוב, נקווה שהנסיגה זמנית"

3.12.2017 / 8:24

בקבוצה מזהירים אחרי התיקו מול אשקלון: "אסור שתהיה ירידה ביכולת כשעלי מוחמד לא משחק". המפגש מול בני יהודה סומן כמפתח להמשך הדרך, דראפיץ': "אסור לשכוח שנבנינו מחדש"

שחקן מכבי נתניה, דיא סבע. לירון מולדובן
התלות בעלי מוחמד מוגזמת? דיא סבע מאוכזב אמש/לירון מולדובן

דאגה במכבי נתניה מהירידה ביכולת ובעיקר מהאינטנסיביות שמציגה הקבוצה לאחרונה. נתניה רשמה אמש (שבת) תיקו שני ברציפות אחרי 1:1 מאכזב עם הפועל אשקלון ונותרה במקום החמישי בטבלה. "הפגרה לא עשתה לנו טוב", הודו אמש במועדון. "מצד אחד זה נפלא שאנחנו מאוכזבים משתי תוצאות תיקו מול מכבי חיפה בבית ומול אשקלון בחוץ, אבל בהחלט היינו רוצים להמשיך בקצב צבירת הנקודות שלנו ובעיקר בשליטה שלנו במשחקים". מההרכב נעדרו אתמול עלי מוחמד וטים הויבאך ובמכבי נתניה אמרו: "אסור שתהיה ירידה ביכולת כשעלי לא משחק. ברור שהוא אחד השחקנים הטובים בליגה, אבל גם כשהוא לא על המגרש, כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם ולחפות על ההיעדרות שלו".

בעוד שמוחמד התגבר על פציעתו ושותף כמחליף, הויבאך לא הצליח להיות כשיר למשחק. במועדון סימנו את המשחק בשבת הבאה מול בני יהודה כמשחק שילמד היטב על כל הסיבוב הבא שיתחיל אחריו. "בני יהודה משתפרת ושיחקה מצוין מול בני סכנין", אמרו במועדון. "אם נדע לחזור הביתה ולנצח אותם בשבת הבאה, זה ילמד על כך שהנסיגה אצלנו היא זמנית בלבד ושאנחנו חוזרים למסלול". המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר אמש אחרי המשחק: "אף פעם לא ליקקתי דבש במגרש הזה באשקלון. שיחקנו מול קבוצה קשה ומאמן קשה. סך הכל אני מרוצה מהסיבוב הראשון שלנו. אסור לשכוח שזו קבוצה שעלתה ליגה ונבנתה מחדש לליגת העל".

עוד בנושא

הפועל אשקלון ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1
סלובודן דראפיץ': "הגיע לאשקלון תיקו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully