וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים שוב קיללו את בני בן זקן: "כל ההחלטות מקצועיות"

2.12.2017 / 22:40

האוהדים הירושלמים כעסו על החילוף המאוחר של יוסי בניון ב-1:3 מול הפועל עכו, שהעלה את הקבוצה שלהם זמנית לפסגה. הקשר עצמו אמר: "כמו שהוכחתי בעבר, הצלחתי להתמודד עם כל מכשול"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"כרגע המיקום בטבלה לא חשוב". בניון/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים אמנם ניצחה הערב (שבת) 1:3 את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל ואפילו עלתה אל המקום הראשון, לפחות באופן זמני, אבל בקבוצה עדיין לא שקט. אוהדי הצהובים-שחורים קיללו במהלך המשחק את המאמן בני בן זקן, קראו לו להתפטר ואף השליכו לעברו שקית גרעינים. יוסי בניון נכנס בדקה ה-78 אחרי שהקהל דרש להכניס אותו במשך דקות ארוכות.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל עכו

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק טוב שלנו. הנענו כדור ושלטנו. שיחקנו נגד קבוצה קשה במגרש קשה והצלחנו להתמודד איתה ולשלוט במשחק, הניצחון מספק. אני יודע להתמודד עם הקריאות של הקהל. אני מאוד אוהב את יוסי בניון ואת הקהל של בית"ר. כרגע הקבוצה במקום הראשון וזה מה שחשוב. כל ההחלטות מקצועיות. אנחנו מנהלים קבוצת כדורגל ורוצים את הטוב ביותר עבור הקבוצה והאוהדים בתקווה שזה יעבוד. אנחנו במקום הראשון וכולם שמחים. מוקדם לקבוע מטרות לגבי מיקומים. בית"ר ירושלים רוצה להיות בצמרת והיא יכולה. אנחנו מצליחים לנצח בלי שחקנים חשובים ואני גאה בשחקנים שלי".

קשר בית"ר יוסי בניון הוסיף: "לא חשוב המקום שלנו בטבלה, אלא לנצח משחקים ולשפר את היכולת. אני שמח שלקחנו את הנקודות במשחק קשה. מהרגע הראשון שאני פה אני מקבל אהבה ואהדה מהקהל. הם יודעים להעריך ואני שמח לראות את זה ומנסה להחזיר על המגרש. במשך כל הקריירה היו לי סיטואציות מסוימות אבל כמו שהוכחתי בעבר, הצלחתי להתמודד עם כל מכשול. כרגע אני פה, מנסה לעשות את המקסימום בשביל להחזיר לקהל ולמועדון".

מאמן המפסידה אלדד שביט אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב יותר, בשנייה עם קצת יותר אמונה היינו יכולים גם להשוות, אבל זה לא קרה. השתדלנו, ניסינו גם ללכת על כל הקופה עם החילופים, אבל אחרי ההרחקה זה היה גדול עלינו. הפועל עכו זאת קבוצה שנבנתה מ-22 שחקנים חדשים לחלוטין שרובם ככולם הגיעו מהליגה הלאומית. לוקח זמן להתחבר ובינתיים מנסים לעשות את המקסימום. אני חושב שעשינו עבודה טובה אם לא סופרים את הנקודות שהורידו לנו. אני מאמין בבחורים, ברוב המשחקים בהם אני מאמן הקבוצה הייתה שווה מדי פעם הרבה מעבר להפסדים כאלה או אחרים. עוד קצת נקודות יהיו שוות הישארות בליגה. נצטרך לתקן את הדברים הפחות טובים ולשמר את הלא רעים. אנחנו בריצה למרחקים ארוכים והמטרה היא להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully