וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אישרה: סמואל אומטיטי ייעדר כחודשיים, יחמיץ את הקלאסיקו

הבלם הצרפתי מתח את שריר הירך האחורי במהלך השוויון של סלטה ויגו ויחמיץ את ריאל מדריד בעוד כשלושה שבועות וגם את המשחקים הקשים מול ויאריאל וסוסיאדד. גם אינייסטה נפצע וביקש להתחלף

one

שלושה שבועות לפני הקלאסיקו שייערך גם הוא בשבת בצהריים, ברצלונה ערכה היום (שבת) ניסוי כלים לא מוצלח ואיבדה עוד שתי נקודות ב-2:2 הביתי מול סלטה ויגו. האלופה הבלתי מנוצחת לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 הדרמטי מול ולנסיה, ובנוסף לכך איבדה את סמואל אומטיטי. הבלם מתח את שריר הירך האחורי כשניסה לרדוף אחרי יאגו אספס וזמן קצר לאחר המשחק הקבוצה אישרה: אומטיטי המצוין ייעדר כחודשיים מהמגרשים והמשמעות היא שהוא יחמיץ בין היתר את הקלאסיקו הגדול בעוד כשלושה שבועות. תומאס ורמאלן הבלם הבלגי צפוי להחליפו בתקופה הקרובה, כשגם חאבייר מסצ'ראנו עדיין פצוע.

מלבד ריאל מדריד לברצלונה מצפים משחקים לא פשוטים נוספים בליגה כולל משחק חוץ מול ויאריאל בשבוע הבא ומשחק חוץ קשה נוסף מול ריאל סוסיאדד ב-14 בינואר.

עוד בנושא:

ברצלונה סיימה ב-2:2 דרמטי עם סלטה ויגו, סמואל אומטיטי נפצע

סמואל אומטיטי שחקן ברצלונה לאחר שנפצע. רויטרס
יחמיץ את הקלאסיקו? אומטיטי/רויטרס

ארנסטו ואלוורדה התייחס בסיום המשחק לגול של סוארס שנפסל בטענה שגויה לנבדל וגם לפציעה של אומטיטי כשאמר: "היינו יכולים להבקיע עוד שערים ב-1:2 ולא עשינו את זה ואז אומטיטי נפצע בשוויון. זה חוסר מזל משווע. קרו לנו הרבה דברים השנה, אבל אנחנו חייבים להמשיך".

"אנחנו ברצלונה ואנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל לפעמים זה לא אפשרי. זה כבר קרה לנו בוולנסיה, זו ליגה ארוכה וצריך להיערך לדברים כאלו". על החילוף המוקדם של אינייסטה: "הוא ביקש ממני להתחלף, אני מקווה שהוא בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully