וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור: "אוהבים משחקים גדולים". ספאחיה: "מקווה שנמצא את האנרגיות"

2.12.2017 / 16:21

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב מתכוננות למשחק הגדול בראשון (21:05): ספאחיה: "ביזבזנו הרבה אנרגיות מול ז'לגיריס, אבל יש לנו מוטיבציה גבוהה". קינזי, קיין,פרחובסקי לא נרשמו למשחק

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים תארח ביום ראשון (21:05) את מכבי תל אביב למשחק הגדול ביותר שיש לליגת העל להציב. האלופה תנסה להנחיל לצהובים הפסד ליגה ראשון ולהיצמד אליהם בפסגה, אך זה לא הולך להיות פשוט מול מכבי שנראתה טוב מול ז'לגיריס קובנה ביורוליג ופתחה את העונה מצוין.

ירושלים לא רשמה למשחק הזה את טרנס קינזי אך מגיעה למשחק הזה אחרי שלושה ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים, כולל 78:90 בחוץ על בני הרצליה במשחק שבו ג'רום דייסון בלט עם 24 נקודות, כשליאור אליהו הוסיף 14. בעונה שעברה נערכו שלושה מפגשי ליגה בין הקבוצות כשירושלים ניצחה פעמיים בביתה ומכבי הכניעה את ירושלים ביד אליהו.

"אנחנו בהפועל ירושלים אוהבים משחקים גדולים", אמר מודי מאור לקראת המשחק, "באופן כללי משחקים נגד קבוצות טובות מוציאים ממך את המיטב כך שאנחנו מחכים למשחק. יש פה חבר'ה מנוסים בחדר ההלבשה. יש איזושהי תכונה בעיר. אני חושב שהשחקנים מבינים את גודל המעמד. כל משחק בארנה הוא מרגש. למכבי יש פוטנציאל בסגל שלה להיות קבוצת שלשות טובה מאוד. יש שם שחקנים שכל החיים שלהם היו מאוד עקביים מחוץ לקשת ואנחנו לא מהמרים על הקליעה שלהם בשום צורה".

נוריס קול, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך את המומנטום מז'לגיריס גם מול ירושלים? נוריס קול/ברני ארדוב

מנגד, מכבי תל אביב ששינתה את פניה לחלוטין בקיץ, פתחה את העונה ללא דופי, לפחות במסגרת הליגה והיא עם מאזן מושלם אחרי שבעה מחזורים, כשבמחזור האחרון הצהובים רמסו את נס ציונה בחוץ עם 68:98. גם במחזור היורוליג האחרון מכבי נראתה מצוין מול ז'לגיריס וכבר הובילה בהפרש גדול מאוד, אך ניצחה בסופו של דבר 74:81. מי שלא יירשמו למשחק הזה הם דיאנדרה קיין וארטיום פרחובסקי המאכזבים.

נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק:"אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק ליגה או משחק יורוליג אחר. ננסה לתת אקסטרה כי במשחק האחרון מול ז'לגיריס ביזבזנו אנרגיות אז אני מקווה שנמצא את האקסטרה כדי להתכונן למשחק מול ירושלים. תמיד יש לנו מוטיבציה גבוהה, יש כאן שחקנים שלא שיחקו בעבר מולם אז אולי מחר הם יבינו יותר אבל אני לא צריך להפעיל עליהם שום לחץ. אנחנו צריכים לשחק עם הגנה טובה ולהניע את הכדור טוב כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully