וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "הפועל חיפה אף פעם לא מגיעה לדרבי כפייבוריטית"

חלוץ מכבי חיפה משוכנע: "הם בכושר טוב יותר, אבל לא פייבוריטים. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב ואני מאמין שנצא עם ניצחון". על כושרו אמר: "אני חוזר לעניינים, זה נראה יותר טוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת הדרבי ביום שני (21:00, ספורט 5) בו היא מקווה לצמק את הפער מהיריבה העירונית הפועל חיפה, שערב המחזור ה-12 ניצבת בפסגת ליגת העל ומקדימה אותה בתשע נקודות. לפני הקרב על העיר, עומר דמארי התראיין לאתר הרשמי של המועדון והבטיח: "נבוא וניתן את המקסימום, ואני מאמין שנצא עם ניצחון. אנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ובטח ובטח לאוהדים. זה משחק לא רגיל, על הרבה יותר משלוש נקודות".

עוד בנושא:
כ-200 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לאימון ועודדו את השחקנים
שחקני מכבי חיפה תמכו באוהד לויטה, אך עומרי גלזר צפוי לשוב להרכב

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
מרגיש טוב יותר. עומר דמארי/ברני ארדוב

דמארי התייחס לכושרה של היריבה ואמר: "זה שהפועל חיפה מגיעה מהמקום הראשון לא אומר שהיא פייבוריטית. הפועל חיפה אף פעם לא מגיעה לדרבי מול מכבי כשהיא פייבוריטית. הם כרגע אמנם בכושר יותר טוב, אבל אני לא חושב שהם פייבוריטים".

על כושרו הנוכחי אמר: "אני מרגיש בתקופה הזאת הרבה יותר טוב. בתחילת השנה לא שיחקתי, הייתי פצוע. עכשיו אני חוזר לאט לאט לעניינים, עדיין לא 100 אחוז. יש לי עוד הרבה מה להראות ומה לתת, אבל זה נראה קצת יותר טוב מבחינתי. כקבוצה יש לנו הרבה עליות וירידות. אנחנו נראים טוב יותר בבית מאשר בחוץ. יש פה עניין של תהליך ואני מאמין שזה יידבק בסופו של דבר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בראיון של דמארי בערוץ היוטיוב של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully