וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי חיפה: קאיו תורגל במפתיע, גם גלזר יפתח

3.12.2017 / 19:04

גיא לוזון הפתיע באימון המסכם עם שילובו של הברזילאי המאכזב, השוער מועדף על פני לויטה לקראת הדרבי (ב', 21:00, ספורט 5). פלקושצ'נקו יסופסל מנגד, יואב כץ בטוח: "ננצח את מכבי חיפה"

מחזור 12הסתיים04/12/2017
הפועל חיפה
  • גינסארי (12)
0
    מכבי חיפה
    צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

    הפועל חיפה:

    בצל אימון השבת אליו הגיעו כ-200 אוהדים, הפועל חיפה תסיים הבוקר (ראשון) את ההכנות לקראת הדרבי כששחקני הקבוצה הופתעו מאוד מהתמיכה של האוהדים. "אנחנו לא זוכרים את האוהדים בטירוף כזה. יש כאן אווירה ששנים לא הייתה בהפועל חיפה, אולי אפילו מימי האליפות", תיאר אחד העובדים במועדון. השחקנים התרגשו מהאסיפה שנערכה על ידי נציגי האוהדים. "הרבה שנים לא הגענו לדרבי בסיטואציה כזאת, אנחנו הולכים עם הראש מורם בעיר, אנחנו הקבוצה הבכירה ורוצים שיהיה לזה המשך", הייתה רוח הדברים. "אנחנו סומכים עליהם והולכים אתכם. מאמינים שנחגוג יחד אחרי המשחק".

    קלינגר עצמו שוחח גם הוא עם השחקנים. "אתם יודעים כמה זה משמעותי לקהל. אלפים יבואו לראות אתכם. בואו נשמור על המקום הראשון", אמר המאמן באסיפה הקצרה שערך. באימון עצמו תורגל מקסים פלקושצ'נקו בהרכב השני. הקשר שהתנצל השבוע בפני המאמן על התנהלותו יסופסל לטובת עדן בן בסט. גל אראל תורגל שוב כבלם ובמועדון אמרו: "אנחנו סומכים עליו במאה אחוז. ניר הסב אותו לבלם בקדנציה הקודמת בהפועל חיפה, לפני שגל עבר לבאר שבע. זה מה שהשאיר את הקבוצה ההיא בליגה". על פי ההערכות, כ-8,000 אוהדים אדומים ימלאו את היציעים. "נכין תפאורה מושלמת, מבחינת העידוד נהיה הרוב הדומיננטי", אמרו. יואב כץ דיבר לקראת המשחק ואמר: "ננצח את מכבי חיפה ונישאר במקום הראשון בטבלה".

    אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
    אווירה שלא זכורה כבר שנים. אוהדי הפועל חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

    מכבי חיפה:

    גיא לוזון הפתיע כשתרגל את קאיו המאכזב באימון המסכם על חשבון ניקיטה רוקאביציה, שנחשב לאחד הבאנקרים הגדולים שלו. ארנסט מאבוקה יפתח בצד ימין לאחר שהתגבר על פציעה ודקל קינן יראה את אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון מהספסל. סינטאיהו סלליך ערך אימון מלא ויפתח, כשמאור בוזגלו שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא יעלה כמחליף. מאחורי גילי ורמוט ורועי קהת ימשיך לשחק גיורגי קוסטדינוב כשגל אלברמן שוב על הספסל. אופיר מזרחי עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולכן לא נכלל בסגל, כמו גם הפצועים נטע לביא ושלומי אזולאי. מוחמד עוואד שוב נותר בחוץ.

    לוזון סיים את האימון ולא הודיע לשחקנים על פרסום הסגל. המאמן מתלבט בין הושבת אחד השחקנים הבכירים ביציע, לבין אפשרות להוציא הפעם את רז מאיר מהרוטציה. כ-12,500 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי חיפה והצפי הוא לכ-16 אלף, כשהקהל הירוק מכין תפאורה מיוחדת, כנהוג במשחקי דרבי. "הם יודעים בשביל מי אנחנו משחקים מחר. כל המועדון כאן בטירוף, רוצים לחזור למאבק בצמרת", אמר אחד השחקנים בסיום האימון.

    שחקן מכבי חיפה, קאיו. ברני ארדוב
    הזדמנות נוספת? קאיו/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 97 משחקי דרבי היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 26:45 בניצחונות ועוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * 22 שנים חלפו מאז הדרבי האחרון בליגה בו ניצחה הפועל חיפה כמארחת. זה קרה ב-16 בדצמבר 1995, אז ראובן עטר כבש בפנדל ובישל לעמיר תורג'מן ב-1:2 על הירוקים, להם צימק סרגיי קנדאורוב.

    * זה היה גם הדרבי האחרון שנערך בחודש דצמבר והסתיים בניצחון של המארחת. מאז נפגשו היריבות העירוניות עוד שש פעמים בדצמבר, כשרק הקבוצה שהוגדרה כאורחת ניצחה (מכבי חיפה ארבע פעמים, הפועל חיפה פעמיים).

    * הפועל חיפה היא קבוצת הבית הטובה ביותר כרגע בליגת העל עם 14 נקודות מ-18 אפשריות.

    * מכבי חיפה ניצחה רק אחד מ-11 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, וכבשה בסך הכול בשלושה מהם. רק לה ולהפועל עכו אין ניצחון חוץ העונה.

    (עדכון ראשון: 7:02)

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מנשה משיח
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 23475

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully