וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - קרית שמונה: ראדי, איינבינדר ואוחנה נאבקים על שני מקומות

2.12.2017 / 16:50

שניים מבין שלושת הקשרים יפתחו, בכר מתלבט גם בין קורהוט לאורן ביטון בעמדת המגן השמאלי. זריהן כשיר ועשוי לחזור לסגל, הצפוניים מאמינים ביכולתם להפתיע (ראשון, 20:15, ספורט1)

מחזור 12הסתיים03/12/2017
הפועל באר שבע
  • אוחנה (11)
  • ויטור (25)
  • פקהארט (79)
1:3
  • (14, גול עצמי) ביטון
עירוני קרית שמונה
צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע:

האלופה תשלים הערב את ההכנות למשחק מול עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט1) כאשר בקבוצה יחלקו שוב עומסים לאור לוח המשחקים הצפוף. ברק בכר עדיין לא פרסם את הסגל, אך בשורה אחת חיובית כבר יש למאמן עם חזרתו של ניב זריהן לאימונים מלאים. החלטה סופית לגבי הקשר תתקבל בערב, אך ייתכן כי יחזור אחרי תקופה ארוכה ל-18 של בכר. לואי טהא ומיגל ויטור צפויים להמשיך במרכז ההגנה, ובצד השמאלי ישנה התלבטות בין מיהאי קורהוט לאורן ביטון. גם בחלק הקדמי יש מאבק על שני מקומות בין דן איינבינדר, מהראן ראדי ומיכאל אוחנה.

עירוני קרית שמונה:

הצפוניים מאמינים ביכולתם להפתיע את הפועל באר שבע במשחק החוץ בטרנר. קרית שמונה תחסר אמנם שני שחקני מפתח בדמות קרלוס קוויאר ואחמד עאבד, אך האמונה היא שביום נתון ההתקפה של חיים סילבס מסוגלת להפתיע. "עד עכשיו, לפי איך שאנחנו נראים העונה, אי אפשר לדעת איזו קרית שמונה תופיע למשחק, "אמרו בקבוצה. פעם אנחנו נראים זוועה ופעם מצוין. אם צריך להגדיר אותנו העונה, אי יציבות זו ההגדרה". סילבס מתלבט אם לעלות עם שובל גוזלן כחלוץ יחיד או לצרף אליו את שון וייסמן.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חוזר לעניינים. ניב זריהן/יוסי ציפקיס

טריוויה

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד ליגה באצטדיון טרנר מאז חניכתו, כשהרצף עומד כעת על 39 משחקים (31 ניצחונות ו-8 תוצאות תיקו).

* מדובר ברצף הפעיל השני בטיבו באירופה כרגע. אחרי שקופנהאגן נעצרה על 56 משחקי ליגה ללא הפסד ביתי, רק ורדאר סקופיה מקדימה את באר שבע עם 64 משחקי בית ללא הפסד בליגה המקדונית (מאז מרץ 2014).

* עירוני קרית שמונה היא אחת משלוש הקבוצות הישראליות היחידות שניצחו בטרנר. מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים עשו את זה בגביע הטוטו, קרית שמונה השיגה את הניצחון שלה עם 1:2 בגביע המדינה בינואר האחרון.

* בניצחון הליגה האחרון של קרית שמונה בבאר שבע (0:2 ב-12 באפריל 2014), ברק בכר עמד על הקווים של הצפוניים ובהרכב פתחו גיא חיימוב, מתן אוחיון ושיר צדק.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר
קהל: 13872

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully