וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה: במקום אסיפה טקטית, הקרנה של קרב אגרוף

הפתעה בהכנות של המלאבסים, המסר של היועץ המנטלי אילן בכר: "אסור להיכנע". לירוי צעירי החמיץ את האימון המסכם, שבתאי עשוי לחזור להרכב. שכר בהרכב המארחת (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 12הסתיים03/12/2017
הפועל רעננה
    0:0
      מכבי פתח תקוה
      יח"צ - חד פעמי

      הפועל רעננה:

      מעודדת מהניצחון הראשון שלה בעידן מנחם קורצקי, הפועל רעננה תגיע מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) למפגש עם מכבי פתח תקוה כדי לנסות ולפתוח פער של ארבע נקודות מהקו האדום. קורצקי ייאלץ להסתדר ללא שמעון אבוחצירה המורחק ואת מקומו יתפוס מוחמד שכר. גם ז'ורדן פושה עדיין בספק למשחק, אך ברעננה מאמינים כי הוא יהיה כשיר ויוכל לפתוח. אלי בבייב חזר להתאמן עם הקבוצה, אך לא אמור להיות בסגל למשחק הקרוב.

      מכבי פתח תקוה:

      הניצחון במחזור הודם על הפועל עכו הפיח מעט תקוות בקרב אנשי מכבי פתח תקוה, שראו את הקבוצה שלהם מתרחקת מהפלייאוף העליון. אחרי שבוע לא קל, שכלל את העתקת האימונים לסירקין וחזרה לדשא הסינטטי במתקן האימונים שלה בעקבות עומס, הקבוצה ערכה היום (שבת) את האימון המסכם במגרש האימונים הסמוך. שרון מימר לא תרגל הרכב אחיד לכל אורך האימון, אך נראה כי הוא מתכנן כמה שינויים.

      ראשית, המאמן יפתח עם ארבעה שחקני הגנה ולא חמישה. נאור פסר כשיר ונראה כי הוא זה שיוצב בעמדת המגן הימני במקום עודד אלקיים (דניאל בוסי פתח במחזור הקודם), כשרישאר סומא אמור להמשיך בצד שמאל. יובל שבתאי עשוי להיכנס לשלישיית הקישור במקום לירוי צעירי, שסובל מפציעה ולא בסגל למשחק. עידן אהדנני ישלם את המחיר של שינוי השיטה ויירד לספסל. הוא ערך אימון מלא לאחר ששלשום נעדר בעקבות מחלה. שלומי ארבייטמן אמור לרדת לספסל וגרגורי טאדה יפתח. למימר יש פתרונות יצירתיים כדי לעודד את הקבוצה שלו מבחינה מנטלית. במהלך האימון הקרין היועץ המנטלי אילן בכר קרב אגרוף, בו נראה אחד המתאבקים על הרצפה כשהוא עומד להפסיד את הקרב. רגע לפני הסיום, הוא קיבל עידוד ממאמנו ושב לזירה כדי לנצח. גם כשקשה, אסור להיכנע וצריך לעודד אחד את השני", היה המסר באסיפה.

      שחקן מכבי פתח תקוה גרגורי טאדה. ברני ארדוב
      ישוב להתקפה? גרגורי טאדה/ברני ארדוב

      טריוויה

      * 18 מפגשים נערכו בין הקבוצות בכל המסגרות, ורק אחד לא הוכרע. זה קרה בינואר 2015, אז הפועל רעננה אירחה משחק שהסתיים ב-0:0.

      * בארבעת המפגשים האחרונים (שניים בליגה ושניים בגביע הטוטו) ניצחה מכבי פתח תקוה על האפס.

      * הפועל רעננה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם נקודה אחת מחמישה משחקים ושער זכות בודד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully